Schimbare în departamentul de strategie al GMP Advertising

Schimbare în departamentul de strategie al GMP Advertising

Începând cu luna octombrie, Dana Pascu este noul Head of Strategy al GMP Advertising. Dana Pascu, 31 de ani, are o experiență de peste zece ani în strategic planning. Și-a început cariera în publicitate în 2006 la Kinecto ca digital copywriter. Acolo a făcut pasul către strategic planning și pentru o vreme a combinat copywritingul cu strategia. După ce a

GMP Advertising are un nou director executiv

GMP Advertising are un nou director executiv

Cristiana Belodan este, începând din această lună, noul Executive Director al GMP Advertising. Ea va coordona activitatea operațională a agenției, respectiv departamentele de client service, creație, strategie, producție și design & branding, iar împreună cu Felix Tătaru, fondatorul GMP Advertising, va asigura top managementul agenției.  Cu o experiență de peste 11 ani în comunicare, din care cinci în funcția de

Mihai Gongu pleacă la Jung von Matt Berlin

Mihai Gongu pleacă la Jung von Matt Berlin

După aproape cinci ani la conducerea departamentului de creație din GMP Advertising, începând cu data de 7 august, Mihai Gongu se va alătura echipei Jung von Matt/Spree din Berlin, rețea cu care GMP Advertising are un parteneriat din februarie 2014. La Jung von Matt Berlin, Mihai Gongu va coordona comunicarea contului european Mini în calitate de director de creație. Totodată, Mihai

Schimbare in managementul GMP

Schimbare in managementul GMP

Incepand cu 1 mai, Andreea Nemens devine director general al GMP Advertising. Felix Tataru, fondatorul agentiei care a detinut aceasta functie pana acum, se retrage complet din management pentru a se dedica grupului GMP din pozitia de presedinte. In ultimii trei ani, Andreea Nemens a ocupat functia de director executiv al GMP, ocupandu-se de activitatea operationala a agentiei, adica departamentele

Campanie-experiment de la Telekom Romania

Campanie-experiment de la Telekom Romania

Campania Telekom de Craciun a fost realizata aproape in totalitate de copii. GMP Advertising a ales sa se bazeze pe creativitatea celor mici pentru a realiza o campanie imaginata si povestita de copii, agentiei revenindu-i doar rolul executional. De la oferta, la spoturi si headline-uri, toate materiale campaniei au la baza echipa de creatie compusa din copywriterii Maria, Ioana si

Performanta in echipa

Performanta in echipa

In cei trei ani de cand conduce operational GMP Advertising, Andreea Nemens si-a dorit sa construiasca o echipa care sa nu fie “a lui Messi”, ci “echipa Barcelonei”. Rezultatele din ultima perioada confirma ca planul i-a reusit.   Anul acesta, GMP Advertising a reusit performanta de a fi singura agentie din istoria Golden Drum recom­pensata de doua ori cu titlul de

Castigatorii Golden Drum 2015

Castigatorii Golden Drum 2015

Young & Rubicam a fost desemnata Reteaua Anului la editia de anul acesta a Golden Drum. Cu 183 de puncte, acesteia i-a revenit titlul de Golden Net. McCann//MRM Romania a castigat titlul de Agentia Anului, GMP Advertising a fost desemnata Agentia Independenta a anului, iar Vodafone – Brandul Anului. In total au fost acordate 53 de Silver Drums, 32 Golden Drums,

Provocarea PR Xchange, la start

Provocarea PR Xchange, la start

Pentru doua zile, sapte profesionisti in comunicare sunt provocati sa-si schimbe compania in care lucreaza. Mai mult, ei vor schimba tabara. Vor lucra la client pentru a intelege mai bine nevoile companiilor si ritmul in care acestea functioneaza. La randul lor, sapte manageri din companii vor merge sa lucreze doua zile in agentii de comunicare pentru a vedea cum gandesc oamenii

Ce este PR Xchange?

Ce este PR Xchange?

Pentru doua zile, sapte profesionisti in comunicare sunt provocati sa-si schimbe compania in care lucreaza. Mai mult, ei vor schimba tabara. Vor lucra la client pentru a intelege mai bine nevoile companiilor si ritmul in care acestea functioneaza. La randul lor, sapte manageri din companii vor merge sa lucreze doua zile in agentii de comunicare pentru a vedea cum gandesc

Echipa PR Xchange 2015

Echipa PR Xchange 2015

Echipa de profesionisti care a acceptat provocarea PR Xchange este formata din 14 jucatori din industria romaneasca de comunicare. Oameni cu agende aglomerate si bugete impresionante pe mana, care au acceptat sa-si modifice programul si sa includa in activitatea de zi cu zi si o astfel de experienta. Cei sapte profesionisti din companii sunt: Mirela Nemtanu, Corporate Communication, Public Affairs