Antreprenorii și crizele de imagine

Antreprenorii și crizele de imagine

Numărul antreprenorilor care s-au confruntat cu cel puțin o criză de imagine în ultimul an a crescut de la 60% în 2016 la 68% în 2017, arată un studiu GMP PR realizat împreună cu CITR Group. Majoritatea (60%) consideră că la baza unei crize stau problemele interne și deciziile de business, mai puțin social media (26%) sau produsul în sine

Campanie contra bullying și cyberbullying

Campanie contra bullying și cyberbullying

GMP PR și Itsy Bitsy au lansat campania ”Viața secretă a copilului tău”, o inițiativă care își propune să ajute copiii, părinții și profesorii din România să lupte împotriva bullying și cyberbullying (hărțuirea prin intermediul tehnologiei), fenomene extrem de răspândite la nivel mondial, care au luat amploare și în România. Astfel, grupul de inițiativă invită familiile cu copii (5-12 ani)

Personalizarea PR-ului, o strategie nouă

Personalizarea PR-ului, o strategie nouă

Agenția de relații publice GMP PR are un nou department. Este vorba despre departamentul de Measurement & Consumer Behavior, prin care își propune să ofere servicii de PR „croite” pe nevoile publicului. Departamentul se va ocupa de înțelegerea în profunzime a consumatorilor, testarea mesajelor pe diferite publicuri, segmentarea pieței și măsurarea impactului campaniilor de comunicare.  Acesta va fi condus de

Cum reactioneaza antreprenorii romani la o criza de imagine? 

Cum reactioneaza antreprenorii romani la o criza de imagine? 

Antreprenorii romani nu sunt pregatiti sa gestioneze o criza de imagine, desi 60% dintre ei s-au confruntat cu asta in ultimul an – de la comentarii negative in social media, pana la articole in presa sau amenintari de boicot din partea consumatorilor. Aceasta este concluzia unui studiu GMP PR. In ciuda crizelor cu care s-au confruntat, antreprenorii isi pastreaza optimismul:

Divizie noua la GMP PR

Divizie noua la GMP PR

GMP PR a lansat departamentul de brand journalism. Noua divizie va crea continut editorial pentru clientii agentiei si va imbina strategia comunicarii unui brand cu storytelling-ul jurnalistic. Departamentul nou creat va fi condus de Alexandra Olivotto (foto), care are peste 10 ani de experienta in presa si doi in marketing si PR. Alexandra a lucrat in principal in presa cotidiana

GMP PR colaboreaza cu Katie Paine

GMP PR colaboreaza cu Katie Paine

GMP PR colaboreaza de luna aceasta cu Katie Paine, cunoscuta drept Queen of PR Measurement, pentru a oferi clientilor agentiei instrumente personalizate de masurare a activitatii de PR. Katie Delahaye Paine este fondatoarea si CEO-ul Paine Publishing, LLC si editor al The Measurement Advisor, un buletin informativ dedicat masurarii si evaluarii din domeniul comunicarii. Timp de doua decenii, Paine a

Ce facem cu big data si cum le folosim in comunicare?

Ce facem cu big data si cum le folosim in comunicare?

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP PR Varsta:

Ioana Manoiu, GMP PR

Ioana Manoiu, GMP PR

Dupa o scurta perioada de presa si cinci ani petrecuti la Graffiti BBDO, unde ultima pozitie ocupata a fost cea de PR Director, in 2005 Ioana Manoiu a lansat impreuna cu Felix Tataru agentia de relatii publice GMP PR. In 2011, GMP PR a fost numita Agentia de PR a Anului in Romania, titlu pe care agentia l-a castigat si

Companiile vor rezultate masurabile in PR, dar nu investesc in evaluare

Companiile vor rezultate masurabile in PR, dar nu investesc in evaluare

Companiile isi doresc instrumente avansate de masurare a impactului campaniilor de PR, insa nu sunt la fel de dispuse sa si investeasca in evaluare. 78% dintre companii ar investi un buget mai mare in campanii de PR, daca ar avea acces la instrumente avansate de masurare a impactului, insa aproximativ 60% dintre companii nu aloca deloc buget pentru evaluare, in

Regina masuratorilor, la Bucuresti

Regina masuratorilor, la Bucuresti

Katie Delahaye Paine, cea care a pus bazele masurarii in comunicare la nivel international, va fi prezenta in Romania pe 25 mai in calitate de invitata speciala a conferintei “Impactul PR-ului in business: investitie sau cheltuiala?”. Conferinta este organizata de GMP PR si este prima conferinta din Romania dedicata exclusiv evaluarii si masurarii in PR. Evenimentul va avea loc la