Studiu: relevanța brandurilor

Studiu: relevanța brandurilor

Golin România a analizat cum sunt percepute brandurile de către consumatorii români și ce tip de informații sunt relevante pentru ei, într-un studiu realizat la nivel național alături de compania de research iSense Solutions. Consumatorii sunt interesați mai ales de mesaje utile și practice și de domenii precum sănătate sau economie, se informează în special de la televizor și de

Irina Roncea preia conducerea Golin

Irina Roncea preia conducerea Golin

Începând cu luna iulie,  Irina Roncea este noul Deputy Managing Director al Golin România, poziție din care va coordona operațiunile agenției. Monica Botez, după 10 ani în echipa Golin, dintre care ultimii 3 ani ca Managing Partner al agenției, a decis să urmeze un alt drum care începe cu o perioadă sabatică. Irina Roncea are o experiență de peste 12

Leadership fără granițe

Leadership fără granițe

Leadershipul practicat cu zâmbetul pe buze este mai eficient decât orice regulă rigidă dintr-o carte de management. doi dintre cei trei CEO ai Golin, Jon Hughes și Matt Neale, alături de directorul de creație la nivel global al rețelei de comunicare, Caroline Dettmann, ne-au arătat că, dacă îți place ceea ce faci, dacă îți iubești cu adevărat meseria, nicio provocare

Golin și MullenLowe, premiate la Golden Hammer

Golin și MullenLowe, premiate la Golden Hammer

Golin și MullenLowe au obținut două Grand Prix-uri, trei trofee Gold și două Silver la Golden Hammer 2017, pentru campaniile Electric Castle – Unofficial Partners și Vanilla Skype// BRD – Groupe Société Générale. Agențiile au primit și distincțiile PR Frame, pentru cele mai multe puncte obținute din partea juriului de PR, și Communications Folder, pentru cele mai multe puncte acordate

Primul studiu din lume despre relevanță și branduri

Primul studiu din lume despre relevanță și branduri

Golin a lansat raportul Global Relevance Review 2017, în care analizează în premieră mondială ce anume face ca un brand să fie considerat relevant de către consumatori. Studiul arată ce contează de fapt pentru consumatori atunci când se raportează la branduri și identifică principalele oportunități de creștere și păstrare a relevanței. Principala concluzie este că adevărul, deși apreciat ca fiind

Fotoliul din odaie, motivul din noua campanie Praktiker

Fotoliul din odaie, motivul din noua campanie Praktiker

Noua campanie publicitară derulată de Praktiker pariază pe spiritul nostalgic al românilor. Pentru a-i convinge pe consumatori că unele lucruri chiar merită schimbate, Praktiker și MullenLowe lansează o reinterpretare a șlagărului Mirabelei Dauer, transformat într-o baladă a micilor improvizații. „Unele lucruri chiar merită schimbate, line-ul campaniei noastre, este cu adevărat un credo pentru Praktiker. De prea multe ori spunem merge

O noua structura de management in reteaua Golin

O noua structura de management in reteaua Golin

Incepand cu 1 ianuarie 2017, reteaua globala de PR Golin, parte a Interpublic Group (IPG), va adopta un nou model de leadership. Astfel, de la un modelul traditional de management cu un singur CEO, Fred Cook, reteaua va fi condusa de o echipa formata din  trei persoane – Jonathan Hughes, Matt Neale si Gary Rudnick. Fred Cook devine presedintele retelei

Top 10 agentii care au lucrat cu bloggerii in 2015

Top 10 agentii care au lucrat cu bloggerii in 2015

In topul agentiilor care colaboreaza cel mai bine cu bloggeri se situeaza Golin, MSLGroup The Practice si McCann Group.   Clasament realizat pe baza unor interviuri realizate cu 80 de bloggeri.  Fiecare respondent a facut maximum 3 nominalizari, in ordinea importantei pe care a considerat-o.  Agentiile avand prima mentiune au fost punctate cu 12 puncte, cele cu a doua mentiune

Golin si bloggerul Alex Ciuca lanseaza editia noua Media Recap

Golin si bloggerul Alex Ciuca lanseaza editia noua Media Recap

Golin anunta lansarea editiei de anul acesta a Media Recap – singura analiza din Romania care prezinta trendurile din social media pentru 2016, precum si cele mai relevante campanii si evenimente din social media din 2015. Raportul este realizat in cadrul unui parteneriat intre The Bridge™, hubul de expertiza digitala Golin, si bloggerul Alex Ciuca (hoinaru.ro). „Cu Media Recap ne

Proiectul #doarcucardul pentru educatia financiara

Proiectul #doarcucardul pentru educatia financiara

In conditiile in care in Romania doar 4,4% din totalul platilor sunt realizate prin intermediul cardurilor, MasterCard a identificat o nevoie de crestere a gradului de constientizare in randul romanilor cu privire la beneficiile acestor tipuri de plati. Astfel, incepand cu luna mai, se deruleaza campania #doarcucardul, ce vizeaza cresterea nivelului de educatie financiara. Campania integreaza componente de PR, ATL si