Avinash Kaushik revine pe scena GPeC SUMMIT
Avinash Kaushik, Jessica Best, Michael Aagaard, David Mannheim și Dale Bertrand sunt speakerii internaționali confirmați la GPeC SUMMIT, care va avea...
Avinash Kaushik, Jessica Best, Michael Aagaard, David Mannheim și Dale Bertrand sunt speakerii internaționali confirmați la GPeC SUMMIT, care va avea...
Școala de Iarnă GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România care se va desfășura...
eMAG, FAN Courier, AboutYou, DHL Express, Decathlon, iabilet.ro, Kaufland, Dr. Max, Mezoni si Climatico sunt printre companiile premiate la această ediție....
Aflată la a 13-a ediție anuală, Școala de Vară GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing...
5 speakeri internaționali de top din SUA, Marea Britanie și Ucraina precum și 16 specialiști din România și Republica Moldova au...
Pe 22 și 23 mai la București a avut loc o nouă ediție a unuia dintre cele mai importante evenimente pentru...
Primele două evenimente majore din seria GPeC 2023 au luat startul: GPeC Proficiency – programul de auditare și consultanță dedicat magazinelor...
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată...
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată...
Doraly.ro, primul marketplace din România cu prețuri flexibile în funcție de cantitatea comandată, a câștigat marele premiu la categoria Supermarket, Mall,...
iSense Solutions estimează că piața de comerț online din România va ajunge în 2022 la aproximativ 6,8 miliarde de euro în...
GPeC a monitorizat îndeaproape evoluția comerțului online românesc pe parcursul anului 2022, consultând constant principalii jucători din domeniu: magazine online, companii...
Comerțul online românesc va crește anul acesta cu aproximativ 15% comparativ cu 2020, întregul sector ajungând astfel la peste 6,5 miliarde...
Sectorul de e-commerce a atins pragul de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în...