BMW i3, primul automobil electric al Politiei Romane (Galerie Foto)

BMW i3, primul automobil electric al Politiei Romane (Galerie Foto)

Politistii din Bucuresti vor testa timp de o luna de zile un autoturism BMWi3, prima autospeciala electrica folosita de Politia Capitalei. Masina este din aceesi categorie de automobile electrice BMW folosite la nivel global de catre politia din Anglia, Austria, Elvetia, Germania, Italia si departamentul de politie din Los Angeles. “Am sustinut introducerea autospecialei BMW i3 in Bucuresti pentru teste

Publicis incurajeaza voluntariatul prin Green Endorsement

Publicis incurajeaza voluntariatul prin Green Endorsement

Publicis Groupe Romania lanseaza, impreuna cu initiativa “Plantam fapte bune in Romania” si peste 30 de companii, campania Green Endorsement, sustinuta de Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor. Voluntarii participanti la actiunea de impadurire nationala organizata de “Plantam fapte bune in Romania” vor primi, incepand cu aceasta luna, certificatul Green Endorsement, recunoscut de cele mai mari companii din tara. In functie

Ziua europeana a reciclarii bateriilor

Ziua europeana a reciclarii bateriilor

Eco-Rom Ambalaje in parteneriat cu Asociatia Sistemul National de Reciclare a Bateriilor extind programul ECOLLECT prin introducerea serviciului gratuit de colectare a bateriilor uzate in spatiile de birouri. De acest serviciu vor beneficia cele 400 de companii inscrise deja in programul ECOLLECT, dar si oricare alt agent economic care doreste sa se alature acestei initiative de protejare a mediului inconjurator.

IKEA a hotarat sa comercializeze doar becuri cu led

IKEA a hotarat sa comercializeze doar becuri cu led

Din septembrie 2015, gama de iluminat disponibila in magazinele IKEA va fi formata in totalitate din leduri sau produse compatibile cu led. Becurile cu led pot lumina pana la 25.000 de ore si folosesc mai putina energie. Astfel, factura la electricitate scade si becurile dureaza pana la 20 de ani.Ledul este un cip de dimensiuni mici care produce lumina. Se

Brand propriu La Fantana

Brand propriu La Fantana

Grupul La Fantana a lansat primele doua produse ale brandului propriu Green: “Green – Cafea boabe pentru espresso”, disponibil exclusiv in Serbia, si “Green – Lapte special pentru cafea”, accesibil in Romania si Serbia. Produsele se adreseaza in principal segmentului de clienti B2B ai grupului din cele doua piete. Lansarea brandului propriu Green coincide cu debutul serviciilor de aprovizionare cu

“Let`s Do It, Romania” dezvolta voluntariatul digital

“Let`s Do It, Romania” dezvolta voluntariatul digital

Romanii care doresc sa contribuie la curatarea Romaniei de deseuri au acum la dispozitie aplicatia si platforma “Let`s Do It!”. Cu ajutorul aplicatiei de mobil, oricine poate deveni volutar pentru curatarea Romaniei si sa marcheze deseurile intalnite pe Harta Deseurilor, pentru a fi apoi raportate catre autoritati si curatate in 30 de zile, conform legii. Fiecare voluntar va primi mesaje

O noua investitie pentru World Class Romania

O noua investitie pentru World Class Romania

World Class Romania extinde reteaua de cluburi de fitness si deschide, in luna septembrie, un nou centru World Class, in cadrul complexului rezidential Asmita Gardens. Situat in zona Tineretului, noul club de fitness vine in urma unei investitii de peste un million de euro si reprezinta cel de-al 12-lea centru World Class din Bucuresti si al 15-lea din tara. Cu

3 tone de baterii uzate in 3 luni

3 tone de baterii uzate in 3 luni

In primele trei luni de desfasurare a programului de colectare a bateriilor uzate si a acumulatorilor vechi – Recicleaza si te recompensam! – au fost colectate 130.249 unitati, reprezentand aproximativ 3 tone de baterii uzate. Programul de colectare va continua pana in luna decembrie. Pentru a incuraja colectarea responsabila a bateriilor uzate, Carrefour, impreuna cu CCR REBAT, recompenseaza clientii oferind

O strategie verde

O strategie verde

Cand vorbim despre orasele viitorului, avem in minte metropole din otel si sticla supertehnologizate si aglomerate. Realitatea este, insa, usor diferita, asa cum o demonstreaza din plin si Singapore. Viitorul apartine oraselor care reusesc sa gaseasca un echilibru intre tehnologie si natura. Iar in orasul-stat asiatic acest lucru se vede la tot pasul. Chiar si in zonele din districtul financiar,

Reciclare la rebranding

Reciclare la rebranding

Telekom Romania a colectat, in doar 3 luni de la rebranding, 16 tone de hartie cu vechea identitate, prin campania “Reciclam si Inovam”, desfasurata in perioada 29 septembrie – 14 noiembrie. In perioada mentionata, angajatii au fost invitati sa adune materiale tiparite pe hartie cu vechea identitate si sa le aduca la puncte de colectare din sediile companiei. Cantitatea de