Dragos Bucur, personajul principal in campania Groupama

Dragos Bucur, personajul principal in campania Groupama

Leo Burnett Romania este agentia care semneaza noua campanie de comunicare a Groupama, in urma castigarii pitch-ului organizat de compania de asigurari. Conceptul creativ il are in centrul executiei pe actorul Dragos Bucur. Campania ruleaza in perioada mai – iulie 2016 si cuprinde executii TV, cinema, print si online. Leo Burnett Romania: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Adina Teodorescu

Zitec a crescut cu 50% in primul semestru

Zitec a crescut cu 50% in primul semestru

Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii online, a inregistrat in primul semestru din acest an o crestere cu 50% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada din 2014, iar pentru intreg anul 2015, compania tinteste un business de 5 milioane de euro. Astfel, anul acesta va fi al cincilea an consecutiv in care business-ul Zitec va inregistra