Happy Tour, vânzări de 54 mil. euro în 2017

Happy Tour, vânzări de 54 mil. euro în 2017

Happy Tour a înregistrat în anul 2017 un volum de vânzări de aproximativ 54 de milioane de euro, în creștere cu circa 10% faţă de anul precedent, datorită dezvoltării accelerate a segmentului de business travel, a diviziei de MICE, dar şi a dezvoltării parteneriatului cu Disneyland Paris. Divizia de business travel  ̶  care reprezintă peste 65% din volumul de vânzări 

Nimic de ascuns!

Nimic de ascuns!

GAV semneaza conceptul creativ si strategia de digital a noii campanii Happy Tour, “Nimic de ascuns!”, ce se desfasoara in perioada 23 martie – 25 mai 2015, exclusiv in mediul online. Campania se adreseaza celor care cauta cele mai bune solutii de vacanta si care doresc transparenta in ofertele primite de la agentiile de turism. Mesajul campaniei este ca la

Afaceri in barca altora

Afaceri in barca altora

<p> Au 56, respectiv 36 de ani si conduc afaceri din turism. Cu ceva timp in urma erau propriii sefi, iar viata arata un pic altfel. Mircea Vladu (Prestige Tours) si Remus Visan (Paravion) fac fata acum provocarilor venite din partea managementului GED, fondul de investitii care le-a achizitionat afacerile.</p> <p>  </p> <p> Acum, cei doi antreprenori fac parte integranta

Turistii romani, un export profitabil

Turistii romani, un export profitabil

<p> <strong>Semnalele din piata sunt contradictorii. Unii touroperatori sunt profitabili, altii nu. Cert este ca numarul celor care isi fac concediile in strainatate creste, aducand rulaj si profit agentiilor de turism. </strong></p> <p>  </p> <p> Un client multumit iti aduce alti doi, iar unul nemultumit iti alunga zece. In turism, sloganul acesta ar trebui sa dea de gandit tuturor celor