Reinventarea ca model de business

Reinventarea ca model de business

Înființată în urmă cu 13 ani, McCann PR este una dintre agențiile care au mizat din prima pe transformările pe care digitalul și noul val de creatori de conținut le impun asupra industriei de comunicare. Despre cum s-a adaptat acestor schimbări businessul agenției am discutat cu Imola Zoltan – Managing Partner, și Lavinia Chican – Senior Partner al McCann PR.

Platforma noului val

Platforma noului val

De câțiva ani încoace ia amploare ceva ce este pe cale să devină, dacă nu chiar a devenit, un fenomen – noua generație de creatori de conținut. cum face față acestei provocări o agenție de comunicare? După ce, în urmă cu aproape trei ani, McCann PR își schimba modelul de business mizând pe PR‑ul de conținut care ajută brandurile să

McCann PR, în căutarea noului val de influenceri

McCann PR, în căutarea noului val de influenceri

McCann PR a lansat GREATEENS, o inițiativă menită să descopere, să sprijine și să promoveze următorul val de influenceri. În esență, programul reprezintă un spațiu de creație, producție și o interfață flexibilă între creatorii de conținut și brandurile cele mai potrivite pentru colaborare. Programul va debuta printr-o serie de workshopuri susținute de lideri din vlogosfera și blogosfera din România, din

Rebranding in PR de continut

Rebranding in PR de continut

Agentia MCCANNPR si-a schimbat modelul de business mizand pe PR-ul de continut. Schimbarea este marcata printr-o noua identitate de entitate de brand. Mai exact, agentia si-a propus sa iasa din zona de confort PR-ului traditonal si sa ajute brandurile sa gandeasca, sa actioneze si sa opereze ca un publisher. “Cand influentatorii nu mai sunt jurnalistii, ci insisi consumatorii, societatea are

Notorietate in PR

Notorietate in PR

Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am repetat exercitiul de anul trecut si i-am rugat pe respondentii chestionarelor dedicate clientilor serviciilor de PR sa indice spontan numele unui om de PR pe care-l cunosc. Pentru al doilea an consecutiv, Ioana Manoiu castiga testul de notorietate. Punctajele

Am inceput anul cu mai mult optimism decat 2010

Am inceput anul cu mai mult optimism decat 2010

<p> <strong>Imola Zoltan este General Manager al McCann PR</strong><br /> <br /> <strong>Cum crezi ca se va reinventa PR-ul in urmatorii cinci ani?</strong><br /> PR-ul se transforma, in niciun caz nu moare. Comunicatul de presa clasic nu a disparut ci s-a transformat in social media release, birourile de presa clasice s-au mutat in spatiul virtual, castigand astfel publicul prin interactivitate,

2011 aduce profitul

2011 aduce profitul

<p> <strong>Oamenii de PR au motive sa se bucure. Pana in 2018, PR-ul va fi unul dintre sectoarele cu cel mai mare ritm de crestere pe piata internationala a muncii, alaturi de energie, cercetare si transporturi. Desi de la izbucnirea crizei fi nanciare multe voci s-au grabit sa cante prohodul industriei de PR, transformarile prin care domeniul trece acum demonstreaza