Aela Cotabiță este noul Managing Director al Highlight PR
Aela Cotabiță a preluat conducerea Highlight PR începând cu luna ianuarie 2024. Din acest rol asigură atât managementul operațional al agenției,...
Aela Cotabiță a preluat conducerea Highlight PR începând cu luna ianuarie 2024. Din acest rol asigură atât managementul operațional al agenției,...
Sub sloganul „Echipează-ți pielea cu NIVEA”, Highlight Agency și NIVEA au fost prezenți pe cele mai importante pârtii din România cu activări inedite...
Heyo Club, lansată astăzi, este noua platformă de social engagement și influencer marketing care grupează peste 5.000 de creatori de conținut...
De unsprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează evoluția...
Amplifame, aplicația completă pentru creatorii de conținut și influenceri, a lansat Amplifame Creator Course, un sistem unic de certificare a creatorilor...
World of Digital Spring, evenimentul neconvențional, creativ și de impact, care a avut loc în București pe data de 29 martie....
Fundația Arctic îi provoacă pe români să redefinească mândria prin raportare la sustenabilitate, într-o campanie care aduce în focus consumul responsabil...
Pe măsură ce industria de Influencer Marketing a crescut la nivel global, de la 1,7 miliarde de dolari în 2016 la...
La începutul anului 2022, Minio Studio, agenție de creativitate strategică, a câștigat pitch-ul organizat de SOCAR cu o abordare 360 pentru...
Este un jucător proeminent în influence marketing, încă de la apariția conceptului. Cu o experiență de peste 12 ani în domeniu...
Într-una dintre cele mai importante campanii Birra Moretti® ale sezonului, brandul aduce spiritul autentic italian mai aproape de noi toți, printr-o...
MOCAPP, cea mai mare platformă de Influencer Marketing din România, lansează un nou tip de abonament, care permite companiilor românești să...
O analiză a industriei de marketing digital realizată de compania românească ProductLead pentru anul 2021 demonstrează că segmentul creatorilor de conținut...
De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii, teme actuale prezentate de Ogilvy în Influence Trends Report 2022. Anul care...