Drumul brandingului

Drumul brandingului

Avem un produs. Cum îl fac brand și apoi cum îl promovez? Este provocarea cu care se confruntă cei mai mulți antreprenori la început de drum, mai ales cei cu viziunea de a construi ceva pe termen lung. De Dochița Zenoveiov  “Produsele sunt făcute în fabrică, iar brandurile în mintea consumatorului”, spunea ino­vatorul în branding Walter Landor, reperul agenției INOVEO în

Doctor Vitamin, câștigătorul celei de-a 6-a ediții Brandathlon

Doctor Vitamin, câștigătorul celei de-a 6-a ediții Brandathlon

Doctor Vitamin, un importator, distribuitor și producător de suc natural de fructe din Satu Mare, este câștigătorul celei de-a 6-a ediții a competiției Brandathlon.  În urma pocesului de jurizare s-a identificat un important potențial de dezvoltare și de implementare a unei noi identitățti vizuale a brandului. Produsele Doctor Vitamin se diferențiază de competitori prin ingredientele 100% naturale, fără aditivi, fără

Ultimele zile de înscrieri la Brandathlon 2016

Ultimele zile de înscrieri la Brandathlon 2016

Până pe 15 septembrie, antreprenorii își pot înscrie brandul în Brandathlon, competiția care oferă un proiect de branding în valoare de 10.000 de euro, dezvoltat de agenția Inoveo. Jurizarea brandurilor va fi realizată de către specialiști din domenii variate precum marketing, comunicare, domeniul financiar și branding,  pentru a putea identifica cel mai atractiv și promițător proiect înscris. Dintre membrii juriului

Inscrierile la Brandathlon, in plina desfasurare

Inscrierile la Brandathlon, in plina desfasurare

Pana pe 15 septembrie, antreprenorii romani care vor sa-si dezvolte brandurile se pot inscrie in competitia Brandathlon, ajunsa anul acesta la a sasea editie. Misiunea programului, dezvoltat de agentia Inoveo, este de a sprijini antreprenorii care vor a treaca la alt nivel al business-ului. Mai exact, programul se adreseaza brandurilor romanesti care s-au pus la punct pe partea de productie,

Guilty Pleasure, un nou brand de ciocolata

Guilty Pleasure, un nou brand de ciocolata

Agentia de branding Inoveo a lansat brandul de ciocolata Guilty Pleasure, produs de artizanul ciocolatier Roxana Stirbu. Roxana Stirbu, aka Roro, de profesie inginer, si-a descoperit latura artistica odata cu venirea celor doi copii. A urmat cursuri de artizan ciocolatier la o scoala din Belgia si apoi si-a investit economiile intr-o linie sofisticata de productie. Procesul de branding a acoperit