Vânzările de active vor crește la nivel global în 2017

Vânzările de active vor crește la nivel global în 2017

Contextul politic şi de business impredictibil, precum şi schimbările legislative din zona reglementărilor sunt principalele motive care îndeamnă companiile să-și vândă activele neesențiale, în funcție de amprenta lor geografică, conform studiului EY 2017 Global Corporate Divestment Study. Companiile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (regiunea EMEIA) menționează că factorii externi, precum îngrijorările geopolitice, sunt cei mai importanţi în impulsionarea vânzării

Inteligența Artificială și noile oportunități de marketing

Inteligența Artificială și noile oportunități de marketing

Pe baza unor algoritmi specifici, o echipa de specialisti in date si strategie din cadrul Zenith a dezvoltat o tehnologie sofisticata de invatare automata. Aceast lucru a creat cadrul pentru dezvoltarea unei bucle de automatizare: colectarea datelor, atribuirea si planificarea de-a lungul mai multor puncte de contact, toate realizate automat. Cele 10 Tendinte Zenith evalueaza astfel modul in care invatarea