Ați accepta să vă opereze un robot?

Ați accepta să vă opereze un robot?

Consumatorii se arată tot mai pregătiți să primească servicii medicale oferite de roboți. Potrivit unui studiu compandat de PwC, 55% dintre consumatori sunt dispuși să înlocuiască medicii cu inteligența artificială (IA) și roboți. Această disponibilitate de a accepta roboţii şi inteligenţa artificială în sălile de operații variază foarte mult, de la 39% în Marea Britanie, la 94% în Nigeria. Totodată,

Inovaţia de la idee la oportunitate de business

Inovaţia de la idee la oportunitate de business

Ai curaj să ieși din zona ta de confort și vino pe 10 aprilie la Biz Innovation Forum să afli mai multe despre noile tehnologii care te vor ajuta să te poziționezi înaintea competitorilor tăi!   Cloud, mobile, inteligență artificială și Internet of Things (Iot) nu mai sunt de mult niște necunoscute pentru cei care, ancorați fiind în realitatea de

Puterea tehnologiei

Puterea tehnologiei

Accelerarea rapidă a tehnologiei centrată pe persoanele care creează Inteligența Artificială, ecosistemelor digitale și a marketplace-urilor, va da putere tot oamenilor și va susține transformarea afacerilor și a societății, arată Accenture Technology Vision 2017. Oamenii au puterea de a modela și de a aplica tehnologia pentru a crea schimbări pozitive, a îmbunătăți stilul de viață și a transforma afacerile și

Rețeaua care se apără singură

Rețeaua care se apără singură

Amploarea amenințărilor informatice a crescut dincolo de punctul în care să mai poată fi gestionate (doar) de oameni, astfel că se apelează la inteligență artificială și la sisteme bazate pe învățare automatizată.  Următorul pas în securitatea IT, rețeaua care se apără singură. De  ani buni, inteligența artificială este cea mai eficientă armă în lupta cu criminalii informatici. Conform statisticilor institutului

Vânzările de active vor crește la nivel global în 2017

Vânzările de active vor crește la nivel global în 2017

Contextul politic şi de business impredictibil, precum şi schimbările legislative din zona reglementărilor sunt principalele motive care îndeamnă companiile să-și vândă activele neesențiale, în funcție de amprenta lor geografică, conform studiului EY 2017 Global Corporate Divestment Study. Companiile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (regiunea EMEIA) menționează că factorii externi, precum îngrijorările geopolitice, sunt cei mai importanţi în impulsionarea vânzării

Inteligența Artificială și noile oportunități de marketing

Inteligența Artificială și noile oportunități de marketing

Pe baza unor algoritmi specifici, o echipa de specialisti in date si strategie din cadrul Zenith a dezvoltat o tehnologie sofisticata de invatare automata. Aceast lucru a creat cadrul pentru dezvoltarea unei bucle de automatizare: colectarea datelor, atribuirea si planificarea de-a lungul mai multor puncte de contact, toate realizate automat. Cele 10 Tendinte Zenith evalueaza astfel modul in care invatarea