Pasiune pentru expansiune

Pasiune pentru expansiune

Dan Șucu, fondatorul Mobexpert, ne-a povestit despre planurile pe care le are cu grupul de firme, despre principalele lecții deprinse ca antreprenor, dar și despre motivele pentru care a închis magazinele din Serbia și Bulgaria. Anul trecut ați închis magazinele din Serbia și Bulgaria și ați decis să vă concentrați pe deschiderea magazinelor în țară. De ce? Extinderea în afara

Transformarea unei industrii

Transformarea unei industrii

Trecerea la produse din următoarea generație va transforma businessul Philip Morris România. Branislav Bibic, Managing Director al companiei, spune că impactul acestei schimbări majore va fi resimțit atât la nivel local, cât și global. Ce înseamnă pentru Philip Morris România această investiție de aproape 500 de milioane de euro? Este o dovadă a angajamentului pe care compania noastră și l-a

Francesca Lavazza, artizana cafelei cu aromă de artă

Francesca Lavazza, artizana cafelei cu aromă de artă

Dacă ar fi o cafea, ar fi un espresso autentic cu 100% energie italiană, crede Francesca Lavazza, strănepoata fondatorului companiei Lavazza, cea care, în prezent, se ocupă de comunicarea și proiectele din zona de artă și cultură ale celebrului brand italienesc. Pasionată de film, fotografie, design și artă contemporană, Francesca Lavazza este promotoarea numeroaselor colaborări ale brandului cu lumea artistică.

Antreprenorii viitorului = inovație ♥ tehnologie

Antreprenorii viitorului = inovație ♥ tehnologie

Antreprenorii sunt esența economiei în acest moment. Startup-urile de orice fel împing lucrurile mai departe, aducând plusvaloare pentru orice domeniu. Marian Gazdik, Managing Director al Startup Grind Europe, cea mai mare comunitate independentă de startup-uri, a explicat pentru Biz tendințele momentului în antreprenoriat, tehnologie și economie. Ce este Startup Grind Europe? Startup Grind a început într-un garaj în 2010 cu

Un trofeu și multe experiențe

Un trofeu și multe experiențe

Cum a reușit echipa UniCredit Bank să aducă experiențe inedite pentru ediția din acest an a Trophy Tour am aflat de la Anca Ungureanu, director departament identitate și comunicare, UniCredit Bank. Care sunt beneficiile pentru brandul UniCredit rezultate din asocierea cu UEFA Champions League? Parteneriatul UniCredit cu UEFA Champions League este unul cu tradiție, de peste 7 ani deja, și

Investitii anuale de 2,5 miliarde de dolari in continut

Investitii anuale de 2,5 miliarde de dolari in continut

Viitorul este video, iar Discovery este fundamental o companie care creeaza continut video original ce functioneaza pe multiple platforme si ajunge la public trecånd de granitele geografice si culturale. Anual, compania investeste 2,5 miliarde de dolari in productia de noi programe si adopta cele mai noi tehnologii pentru a fi de fiecare data alaturi de ce-si doreste publicul. Despre cum

Anul marketingului digital

Anul marketingului digital

Noile tehnologii au adus marketingul in zona de digital, unde companiile pot profita de rapiditatea, flexibilitatea si precizia acestui mediu. Clientii sunt deja acolo si asteapta solutii pe masura dorintelor lor. Pentru Alina Chica, Marketing Specialist, XAPT Solutions, provocarile erei digitale reprezinta, de fapt, oportunitati de a imbunatati permanent experienta clientilor companiei. Cum a schimbat digitalul activitatea de marketing din

Glasul digitalizat al rotilor de tren

Glasul digitalizat al rotilor de tren

Viitorul transporturilor se cladeste chiar astazi prin trenuri si sisteme de management al traficului tot mai ancorate in noua lume digitala. Iar Alstom face acest lucru inclusiv in Romania. Pentru Andreas Knitter, Senior Vice President Europe la Alstom, directia in care se indreapta transporturile este destul de clara si va profita din plin de explozia digitala prin care trece lumea.

Bursa dinamica din inima Europei

Bursa dinamica din inima Europei

Bursa din Viena este pentru multi investitori mari poarta de intrare in Europa Centrala si de Est, iar semnalele de pe piata de capital austriaca influenteaza actiunile de la BVB. Am discutat cu Michael Buhl, Co-CEO al Bursei din Viena, despre felul in care pietele de capital ajuta la dezvoltarea economica a tarilor din Europa Centrala si de Est si

Marketing in era experientiala

Marketing in era experientiala

Gestionand un portofoliu impresionant de branduri si intrand in contact permanent cu consumatorii, Dan Oprescu, director de marketing, Unilever South Central Europe, spune ca brandurile trebuie sa mearga tot mai mult in zona sociala si experientiala pentru a fi alaturi de consumatori.   Ce s-a schimbat in marketing in ultimii ani? Marketingul traverseaza o perioada de transformare care are la