Personalizarea PR-ului, o strategie nouă

Personalizarea PR-ului, o strategie nouă

Agenția de relații publice GMP PR are un nou department. Este vorba despre departamentul de Measurement & Consumer Behavior, prin care își propune să ofere servicii de PR „croite” pe nevoile publicului. Departamentul se va ocupa de înțelegerea în profunzime a consumatorilor, testarea mesajelor pe diferite publicuri, segmentarea pieței și măsurarea impactului campaniilor de comunicare.  Acesta va fi condus de

Ce facem cu big data si cum le folosim in comunicare?

Ce facem cu big data si cum le folosim in comunicare?

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP PR Varsta:

Ioana Manoiu, GMP PR

Ioana Manoiu, GMP PR

Dupa o scurta perioada de presa si cinci ani petrecuti la Graffiti BBDO, unde ultima pozitie ocupata a fost cea de PR Director, in 2005 Ioana Manoiu a lansat impreuna cu Felix Tataru agentia de relatii publice GMP PR. In 2011, GMP PR a fost numita Agentia de PR a Anului in Romania, titlu pe care agentia l-a castigat si

Notorietate in PR

Notorietate in PR

Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am repetat exercitiul de anul trecut si i-am rugat pe respondentii chestionarelor dedicate clientilor serviciilor de PR sa indice spontan numele unui om de PR pe care-l cunosc. Pentru al doilea an consecutiv, Ioana Manoiu castiga testul de notorietate. Punctajele

PR antreprenorial

PR antreprenorial

<p> <strong>Formata profesional in structuri de corporatie multinationala, odata ajunsa la GMP Ioana Manoiu a avut sansa sa experimenteze frumusetea antreprenoriatului, cu toate riscurile si provocarile pe care acesta le implica.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Care este esenta voastra, GMP PR?</strong></p> <p> Daca ma uit la anii 2005 – 2006, as spune ca eram foarte curajosi. Venind dintr-o agentie multinationala, dintr-o

Ioana Manoiu: Premiul ne ambitioneaza sa nu ne relaxam

Ioana Manoiu: Premiul ne ambitioneaza sa nu ne relaxam

Ce a insemnat castigarea titlului de Agentia Anului in 2006 si ce inseamna acum pentru GMP PR? Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP PR: Acum 5 ani eram un departament de PR care abia se infiintase. Practic, prin acel premiu, am devenit agentie mai repede decat ne imaginasem. Surpriza a fost cu atata mai mare cu cate premiul de agentia anului

Putem avea leadership sau putem ramane cenusarese

Putem avea leadership sau putem ramane cenusarese

<p> <strong>Ioana Manoiu este Managing Partner al GMP </strong> <br /> <br /> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul, asa cum l-am invatat noi, a murit.  PR-ul de anii 90, in care 80% din activitatea noastra era sa scriem  comunicate si sa organizam conferinte de presa este mort de ceva timp deja. Meseria noastra s-a reinventat dramatic in ultimii doi ani.

2011 aduce profitul

2011 aduce profitul

<p> <strong>Oamenii de PR au motive sa se bucure. Pana in 2018, PR-ul va fi unul dintre sectoarele cu cel mai mare ritm de crestere pe piata internationala a muncii, alaturi de energie, cercetare si transporturi. Desi de la izbucnirea crizei fi nanciare multe voci s-au grabit sa cante prohodul industriei de PR, transformarile prin care domeniul trece acum demonstreaza