Studiu Bold: impactul influențatorilor

Studiu Bold: impactul influențatorilor

Înainte de a achiziționa un produs sau serviciu, jumătate dintre românii din mediul urban țin cont de părerile și recomandările unor influențatori, fie este vorba despre familie și prieteni, profesioniști, jurnaliști, bloggeri/vloggeri sau vedete. Pentru a identifica cele mai eficiente metode de amplificare a mesajor generate de aceștia în campaniile de promovare ale brandurilor, agenția Initiative a realizat, în parteneriat

Studiu: relevanța brandurilor

Studiu: relevanța brandurilor

Golin România a analizat cum sunt percepute brandurile de către consumatorii români și ce tip de informații sunt relevante pentru ei, într-un studiu realizat la nivel național alături de compania de research iSense Solutions. Consumatorii sunt interesați mai ales de mesaje utile și practice și de domenii precum sănătate sau economie, se informează în special de la televizor și de

Românii și masa în familie

Românii și masa în familie

Masa în familie contribuie la consolidarea familiei, oferind un mediu în care membrii se simt protejați și mult mai deschiși spre comunicare. Conform unui studiu desfășurat la nivel național de brandul Delikat, românii servesc masa în familie mai rar decât și-ar dori, cel mai des în weekend, deși sunt conștienți de beneficiile pe care le aduce, considerând-o un aspect esențial

Cât cheltuiesc românii la mare?

Cât cheltuiesc românii la mare?

Opt din zece români din mediul urban (82%) spun că vor pleca în vacanţă în această vară, litoralul rămânând destinația preferată (32%), arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. În ceea ce privește bugetul mediu alocat vacanței de vară, studiul arată că suma a crescut anul acesta la 1.853 lei, față de 1.616 lei în 2016. Când vine vorbe

Câți români plătesc pentru conținut video online?

Câți români plătesc pentru conținut video online?

Doar 10% dintre românii care urmăresc conținut video online plătesc pentru vizionarea acestuia, arată un studiu realizat de compania de research iSense Solutions pentru agenția de media Initiative. Potrivit datelor obținute pentru fiecare dispozitiv în parte, doar 8% dintre cei care urmăresc conținut video online pe smartphone îl plătesc, iar procentul este similar pentru laptop/PC, în timp ce, în cazul

Promovarea online: popularitate și eficiență

Promovarea online: popularitate și eficiență

Internetul reprezintă canalul de promovare cel mai utilizat de către companiile românești. Un procent de 60% se promovează preponderent prin intermediul său. În același timp, 34% preferă pliantele sau broșurile și tot 34% participă la târguri și conferințe. Smartphone-ul este folosit pentru promovare de către 22% dintre companii, care îl califică drept cel mai eficient canal de a te face

Copiii, tot mai activi în mediul online

Copiii, tot mai activi în mediul online

Aproximativ 85% dintre copiii din România, cu vârste cuprinse între 5 și 16 ani și care au acces la internet, intră zilnic online. Aceştia petrec mai mult de 5 ore pe zi navigând pe reţelele sociale. Cei mici primesc device-uri începând cu vârsta de 8 ani şi jumătate. La început, îşi plimbă degetele pe tablete, iar, mai târziu, utilizează computere, smartphone-uri şi

Cât de preocupați sunt românii de aspectul lor fizic?

Cât de preocupați sunt românii de aspectul lor fizic?

Aproape jumătate dintre românii din mediul urban (48%) au apelat în ultimul an la serviciile saloanelor de înfrumuseţare, în care au cheltuit aproximativ 130 de lei pe lună, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions pe un eșantion de 893  de respondenți, membri ai panelului ResearchRomania.ro. În aceeași perioadă, 29% dintre români au mers la sala de fitness/aerobic, în

Ce asteptari au tinerii de la piata muncii?

Ce asteptari au tinerii de la piata muncii?

Peste jumatate dintre reprezentantii generatiei Millennials sustin ca sunt multumiti cu locul lor de munca, insa doar 20% l-ar recomanda altor persoane si doar jumatate isi doresc o cariera la actualul loc de munca, potrivit celui de al doilea studiu al seriei Bold by Lowe Group, realizat de compania iSense Solutions. Studiul analizeaza doua categorii de varsta ce formeaza generatia

80% dintre romani schimba canalul in timpul pauzei publicitare

80% dintre romani schimba canalul in timpul pauzei publicitare

Consumatorii romani evita reclamele de la televizor, 80% dintre acestia schimband canalul in timpul pauzei publicitare, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Principalul motiv pentru care romanii nu sunt interesati de reclamele de la televizor este faptul ca le considera plictisitoare şi repetitive. In acelasi timp, 2 din 10 romani au instalate programe de Ad Block pentru publicitatea