Jazzul se aude cel mai bine în stradă

Jazzul se aude cel mai bine în stradă

Concerte live în Piața George Enescu, workshop-uri, conferințe și expoziții, clubul festivalului și noul concurs New Jazz Voices la cea de-a șasea ediție Bucharest Jazz Festival. Festivalul care, în fiecare an, readuce publicului muzica născută pe stradă, Bucharest Jazz Festival revine în iulie cu șapte zile de concerte și evenimente cu acces liber pentru turiști și bucureșteni. Organizat de Primăria

Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia, una dintre cele mai creative campanii din lume

Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia, una dintre cele mai creative campanii din lume

Campania “Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia”, creată de Jazz și Rogalski Damaschin, a fost aleasă drept una dintre cele 15 cele mai creative campanii la nivel internațional din 2016 și inclusă în celebrul The Gunn Report. Campania care a adus României singurul Gold Lion la Cannes și Gold Effie în 2016 și a reușit să schimbe o lege, depășind astfel barierele

Provident și Jazz au inițiat ”Apeluri fericite”

Provident și Jazz au inițiat ”Apeluri fericite”

Pentru Provident, luna decembrie este una dintre cele mai aglomerate din an, perioada în care echipa de Relaţii cu clienții gestionează mii de apeluri pe zi. Pentru a le mulţumi, Provident, cu sprijinul echipei Jazz, a iniţiat “Apeluri fericite”, un proiect maraton desfăşurat timp de 2 zile. Fiecare angajat din Call Center a primit un împrumut nerambursabil de bună dispoziție,

Cum a triumfat ciocarlia la Cannes

Cum a triumfat ciocarlia la Cannes

Povestea unui Leu de Aur obtinut de campania “Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!” la editia de anul acesta a Festivalului International de Creativitate Cannes Lion. Campania a fost premiata si la Webstock, Internetics, PR Award, Golden Hammer. A fost si in topul celor mai bune filme pe bestadsontv.com, in aprilie 2015 si in topul celor mai populare si apreciate reclame din

O noua campanie si o noua identitate de brand pentru Provident

O noua campanie si o noua identitate de brand pentru Provident

“Pensiunea”, cea mai recenta campanie de comunicare Provident poarta semnatura agentiei Jazz. Campania continua platforma de comunicare – “Cand este important pentru tine”, cu mesajul “Alege imprumutul care te lasa sa alegi!” Actuala directie de comunicare a fost lansata la finalul anului trecut pentru a marca extinderea portofoliului de produse al companiei, prin imprumuturi mai flexibile, mai rapide, cu sume

Creativitate si antreprenoriat in ritm de jazz

Creativitate si antreprenoriat in ritm de jazz

Cu aproape 20 de ani de experienta in publicitate, Valentin Suciu este unul dintre oamenii de creatie care au ales sa-si incerce sansele pe cont propriu. In 2012, impreuna cu Irina Pencea si Diana Benko, a lansat Jazz, agentie care si-a propus inca de la inceput sa devina un “challenger” serios pentru industrie.  Rezultatele de pana acum dovedesc ca este

Poezie pe marile ecrane de la Grand Cinema & More

Poezie pe marile ecrane de la Grand Cinema & More

De e Ziua Internationala a Poeziei, Jazz, Grand Cinema and More si Carturesti au lansat memento-ul “Citeste o poezie”, inspirat de trei poeti romani Matei Visniec, Ana Blandiana si Iv cel Naiv. Trei poezii au fost difuzate ca trailere inainte de filmele rulate in cinematograful din Baneasa Shopping City. Voce pentru trailere, regizate de Vlad Oancea si Cristina Casian, au

O noua campanie marca Jazz

O noua campanie marca Jazz

Inca de acum doi ani MedLife si-a propus “sa faca Romania bine”. Acum angajamentul este intarit printr-un juramant pe care compania si-l asuma prin vocea medicilor sai si concretizat printr-un spot ce poarta semnatura agentiei Jazz.   “Ideea a plecat de la strategie. Creatia nu doar ca a aprobat-o, dar a imbratisat-o cu drag. Am simtit emotia, puterea ideii. Juramantul

Armele frumusetii Avon: incredere, bucurie, curaj

Armele frumusetii Avon: incredere, bucurie, curaj

Avon a lansat o editie limitata de ambalaje ce ilustreaza stările inspirate de produsele pe care acestea le insotesc: curaj, incredere, bucurie, armonie, pofta de viata, optimism. Demersul reprezinta cea de-a doua etapa a campaniei Schimba lumea prin frumusete si isi propune sa aduca in prim plan femeile obisnuite, pentru care ritualul de beauty trece dincolo de latura functionala.  Campania are in prim plan

Capitala jazzului se muta la Bucuresti in luna mai

Capitala jazzului se muta la Bucuresti in luna mai

In perioada 14 – 21 mai, sub sloganul “100% jazz and more”, va avea loc EUROPAfest – Bucharest International Jazz Competition. In semifinala de anul acesta intra 25 trupe de jazz, intr-o varietate de formule scenice – sextet, quintet, quartet, trio si duo, si artisti din 26 de tari (SUA, Olanda, Germania, Marea Britanie, Polonia, Italia, Belgia, Canada, Columbia, Coreea