Poezie pe marile ecrane de la Grand Cinema & More

Poezie pe marile ecrane de la Grand Cinema & More

De e Ziua Internationala a Poeziei, Jazz, Grand Cinema and More si Carturesti au lansat memento-ul “Citeste o poezie”, inspirat de trei poeti romani Matei Visniec, Ana Blandiana si Iv cel Naiv. Trei poezii au fost difuzate ca trailere inainte de filmele rulate in cinematograful din Baneasa Shopping City. Voce pentru trailere, regizate de Vlad Oancea si Cristina Casian, au

O noua campanie marca Jazz

O noua campanie marca Jazz

Inca de acum doi ani MedLife si-a propus “sa faca Romania bine”. Acum angajamentul este intarit printr-un juramant pe care compania si-l asuma prin vocea medicilor sai si concretizat printr-un spot ce poarta semnatura agentiei Jazz.   “Ideea a plecat de la strategie. Creatia nu doar ca a aprobat-o, dar a imbratisat-o cu drag. Am simtit emotia, puterea ideii. Juramantul

Armele frumusetii Avon: incredere, bucurie, curaj

Armele frumusetii Avon: incredere, bucurie, curaj

Avon a lansat o editie limitata de ambalaje ce ilustreaza stările inspirate de produsele pe care acestea le insotesc: curaj, incredere, bucurie, armonie, pofta de viata, optimism. Demersul reprezinta cea de-a doua etapa a campaniei Schimba lumea prin frumusete si isi propune sa aduca in prim plan femeile obisnuite, pentru care ritualul de beauty trece dincolo de latura functionala.  Campania are in prim plan

Capitala jazzului se muta la Bucuresti in luna mai

Capitala jazzului se muta la Bucuresti in luna mai

In perioada 14 – 21 mai, sub sloganul “100% jazz and more”, va avea loc EUROPAfest – Bucharest International Jazz Competition. In semifinala de anul acesta intra 25 trupe de jazz, intr-o varietate de formule scenice – sextet, quintet, quartet, trio si duo, si artisti din 26 de tari (SUA, Olanda, Germania, Marea Britanie, Polonia, Italia, Belgia, Canada, Columbia, Coreea

45 de ani de Sibiu Jazz Festival

45 de ani de Sibiu Jazz Festival

Sibiu Jazz Festival va sarbatori anul acesta cea de-a 45-a editie, aducand la Sibiu, in perioada 22-25 octombrie, artisti de renume din lumea jazzului. Parte integranta a Festivalului, Concursul SJF se afla la a 15-a editie si va avea loc in zilele de 19, 20 si 21 octombrie.  ”Saptamana Jazzistica de la Sibiu isi reafirma statutul de cel mai solid brand romanesc printre festivalurile de gen. O asemenea longevitate este

O campanie maturata si declinata 360

O campanie maturata si declinata 360

Muller Das Kaskaval a revenit anul acesta cu o noua campanie… maturata si declinata 360, semnata Jazz , cu un mesaj clar: Muller Das Kaskaval. Maturarea da gustul. Meniul acestei campanii contine un spot TV cu mult appetite appeal, care transforma o simpla omleta intr-un mic dejun epic. Retetele din online sunt ancorate in tendintele moderne de gatit, iar Alice

Despre virale, fara secrete

Despre virale, fara secrete

De ce unele filme lansate pe net devin virale si altele nu? Motivele sunt multe si tin de un complex de factori: povestea nu este incitanta, clientul nu are curaj sa mearga pana la capat cu o idee, bugetul este insuficient sau experienta celor care se ocupa de productie lasa de dorit. Si lista poate continua. Despre virale si ingredientele

Ardealul troleaza cliseele din publicitate

Ardealul troleaza cliseele din publicitate

Jazz semneaza noua campanie pentru pate Ardealul, cu componenta de TV, print si online. Pe TV, campania include doua spoturi care “troleaza” cele doua clisee din publicitate, amintind de importanta gustului pentru oricine, oricand. Spoturile incep ca niste executii clasice la detergenti sau bere. Pana cand apar ardelenii, brusc, si aduc mancarea cu “Fainosag”. Campania se continua in print si

Provident se autodenunta

Provident se autodenunta

Provident Financial Romania a lansat campania “Autodenunt”, realizata de Jazz, prin care isi propune sa schimbe preconceptia ca institutiile financiare nebancare din Romania folosesc practici necorespunzatoare in interactiunea cu clientii. Campania ilustreaza, prin mai multe spoturi, interactiunea companiei cu clientii, de la primul contact – vizita la domiciliu, pana la descrierea solutiilor financiare, acordarea sumei imprumutate si rambursarea imprumutului. Campania

Activare in ritm de jazz

Activare in ritm de jazz

Staropramen a transformat statia de autobuz de la Piata Romana intr-un tonomat cu muzica jazz. Activarea neconventionala, o premiera in Bucuresti, face parte dintr-o serie de proiecte prin care Staropramen se asociaza cu experiente si evenimente care sustin cultura, in diferite forme ale sale. Proiectul, inceput pe data de 26 aprilie, doreste sa le ofere oamenilor prezenti in statia din