Peste 70% din furnizorii Kaufland sunt români

Peste 70% din furnizorii Kaufland sunt români

Peste 70% dintre furnizorii Kaufland sunt producători români, iar invesțiile în proiectele pentru dezvoltarea comunității depășesc 6 milioane de euro pe an, arată compania, în Raportul de sustenabilitate. “Sustenabilitatea este parte integrantă din modul nostru de business. Luăm decizii cântărind cu atenție impactul nostru asupra mediului înconjurător, asupra comunităților în care ne desfășurăm activitatea, asupra lanțului de furnizori, a clienților

Finanțare de 1 milion de euro pentru ONG-uri

Finanțare de 1 milion de euro pentru ONG-uri

Kaufland România și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile au lansat astăzi programul de finanțare ce va oferi organizațiilor neguvernamentale din România granturi nerambursabile în valoare totală de 1 milion de euro, pe parcursul anului 2018. #ÎNSTAREDEBINE va oferi sprijin organizațiilor din toată țara să deruleze proiecte sustenabile pentru România și care răspândesc în comunitatea lor și aduc beneficiarilor „starea de

Ambasada Sustenabilității în România

Ambasada Sustenabilității în România

Kaufland România, în calitate de partener fondator, alături de The CSR Agency, inițiator, anunță inaugurarea Ambasadei Sustenabilității în România, spațiul care aduce la un loc liderii care luptă pentru un mediu economic și o societate responsabilă în România. Ambasada, situată într-o clădire monument istoric pe strada Speranței nr. 42, București, își propune să coaguleze și să dezvolte comunitatea tuturor actorilor

Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani de la deschiderea primului său magazin din Europa printr-o amplă campanie de reduceri, oferte speciale și premii. În cadrul campaniei „50 de ani fresh în Europa”, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, venind în întâmpinarea acestora cu noi experiențe la cumpărături, prin dublarea reducerilor la combinații selectate de câte două produse. Pe parcursul campaniei

Kaufland lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România

Kaufland lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România

Kaufland România lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România. K-Vreau din România oferă produse făcute exclusiv de producători și furnizori locali, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România.  Gama oferă o varietate de produse special pentru cei care vor să savureze din plin gustul autentic românesc, dar și să se

Mâncare gata-preparată în „7 Minutes”

Mâncare gata-preparată în „7 Minutes”

Inspirat de cele mai noi tendințe culinare, Chef Foa lansează noua gamă de produse gata-preparate „7 Minutes”, create împreună cu nutriționistul Cristian Mărgărit, pentru Kaufland România. Rețetele sunt excelente pentru persoanele care vor să mănânce sănătos și gustos oriunde și oricând, chiar dacă au un ritm de viață alert. Preparatele țin cont de asocierile nutriționale corecte, sub recomandarea nutriționistului, fiind

Kaufland deschide prima sa zonă de Food Court

Kaufland deschide prima sa zonă de Food Court

Kaufland România creează prima sa zonă de Food Court și deschide un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului, după un concept de open mall. Prima galerie comercială transformată se află în cadrul magazinului Kaufland din Strada Barbu Văcărescu, București, urmând ca acest concept să fie extins treptat și în alte magazine din rețea.  În interior, zona de Food Court

Kaufland își transformă acoperișurile în grădini urbane

Kaufland își transformă acoperișurile în grădini urbane

Kaufland România lansează prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile, exteriorul parcărilor și al magazinelor în spații verzi cultivate cu legume, fructe, arbuști, plante aromatice și flori, care pot fi folosite de comunitate. „Grădinescu”, cum este denumit proiectul dezvoltat de Kaufland împreună cu partenerii de la Asociația Institutul de Cercetare în Permacultură din România, este o premieră în România

Schimbare de imagine pentru Kaufland România

Schimbare de imagine pentru Kaufland România

Începând din această vară, Kaufland are un logo nou și și-a reînnoit design-ul magazinelor, publicația companiei și website-ul. Reînnoirea identității Kaufland România se subscrie îndemnului lansat prin campania „Noul Tu trăiește fresh. În magazine, transformările de design sunt îmbinate cu o nouă configurație, pentru un traseu al cumpărăturilor mai rapid și mai ușor. Printre schimbări se numără un nou sistem

Kaufland, afaceri de peste 2 miliarde de euro

Kaufland, afaceri de peste 2 miliarde de euro

Kaufland România a raportat o cifră de afaceri de 9,691 miliarde lei (2,134 miliarde euro ) în anul calendaristic 2016. “Kaufland România își menține locul întâi pe piața de retail din România, datorită politicii orientate spre client și a ofertei axate pe calitate la prețuri reduse – recent atestată și de certificarea Best Buy Award  , acordată magazinelor Kaufland pentru