KFC a donat 59.000 euro pentru SOS Satele Copiilor

KFC a donat 59.000 euro pentru SOS Satele Copiilor

În 2017, KFC a donat peste 59.000 de euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această platformă, lansată inițial în 2014, KFC donează câte un leu din valoarea fiecărui Hot Bucket vândut. 11 copii din cadrul organizaţiei SOS Satele Copiilor beneficiază, în cadrul proiectului, de pregătire şcolară adecvată, dar şi de activităţi extracurriculare, prin

Investiție KFC de un milion de euro

Investiție KFC de un milion de euro

Cu o investiție de 1 milion de euro, KFC inaugurează un nou restaurant de tip Drive-Thru în Bucureşti. Astfel, lanţul ajunge la 70 de unităţi pe plan naţional, în Bucureşti noul restaurant fiind cu numărul 28. Restaurantul are o suprafaţă de 320 mp, este dotat cu o terasă exterioară și este situat în sectorul 4 al Capitalei, pe Şoseaua Olteniţei,

KFC deschide primul restaurant din Botoșani

KFC deschide primul restaurant din Botoșani

KFC investește 400.000 euro pentru inaugurarea primului restaurant din Botoşani, consolidându-și astfel  prezența la nivel naţional.  Noul restaurant este situat la parterul Centrului Comercial Stop Shop Botoşani, are o suprafaţă de 432 mp și creează 60 de noi locuri de muncă. În România, lanţul de restaurante KFC numără 69 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum

Prima companie din foodservice listată la BVB

Prima companie din foodservice listată la BVB

Acțiunile Sphera Franchise Group, compania care administrează restaurante sub brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, au intrat la tranzacționare la Bursa de Valori Bucureşti (BVB), cu simbolul bursier SFG. Mircea Ursache, vicepreședintele Autorității de Supraveghere Financiară (ASF), consideră listarea Sphera Franchise Group este o lecție de educație financiară, bazată în primul rând pe transparență, în al doilea rând din

Marți Bucket revine

Marți Bucket revine

KFC a relansat, în această lună, una dintre cele mai populare oferte ale sale, Marţi Bucket. Disponibilă pentru al treilea an consecutiv, Marți Bucket aduce împreună unele dintre cele mai îndrăgite preparate de la KFC: 9 Crispy Strips + 9 Hot Wings la un preț special de numai 19.90 lei, anunță compania, într-un comunicat de presă.  „Ne bucurăm să revenim,

Colonelul Sanders, de 20 de ani în România

Colonelul Sanders, de 20 de ani în România

În această lună, KFC aniversează 20 de ani de la intrarea pe piața din România. În acest timp, lanțul de restaurante a ajuns la 63 de unități, repartizate la nivel național. Cea mai recentă locație a fost deschisă în incinta Shopping City Mall din Piatra Neamţ. De puțin timp a fost deschis și primul Coffee Corner în incinta restaurantului KFC

KFC deschide primul Coffee Corner în România

KFC deschide primul Coffee Corner în România

KFC a investit 100.000 de euro în primul Coffee Corner din România, deschis în incinta restaurantului KFC Unirea din București. “Într-o țară unde degustarea cafelei este un adevărat ritual, dar și o bună ocazie de socializare, KFC aduce această băutură mai aproape de consumatorii săi.  Iubitorii de cafea își vor putea alege sortimentele preferate dintr-o gamă variată de produse, având

KFC România – extindere internațională

KFC România – extindere internațională

KFC își extinde rețeaua internațională prin deschiderea primului restaurant în Italia, operat de master francizorul român. În acest an, KFC România își extinde rețeaua internațională prin deschiderea primei locații în Verona, Italia. Lanțul de restaurante KFC este deja prezent pe piața italiană având restaurante în principalele orașe ale țării – Roma, Torino, Milano – iar, acum, odată cu inaugurarea noii

KFC continuă susținerea a două case SOS Satele Copiilor România

KFC continuă susținerea a două case SOS Satele Copiilor România

În anul 2016, KFC a donat peste 51,000 euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această campanie, KFC donează un leu din costul fiecărui Hot Bucket vândut, pentru al doilea an consecutiv. Fondurile donate de lanțul de restaurante către SOS Satele Copiilor România susțin două case din cadrul satului din București. Copiilor din cele

Meniu plătit cu like-uri

Meniu plătit cu like-uri

KFC aduce un plus campaniei de după sărbători, clienții putând achiziționa meniurile Smart și cu like-urile strânse pe rețelele de socializare, în perioada sărbătorilor. Pentru a putea achita cu like-uri în restaurantele KFC, clienții trebuie să își scaneze profilul de Facebook prin intermediul platformei dedicate  http://www.kfc.ro/likeexchange, unde vor afla câte reacții au strâns pe perioada sărbătorilor, pentru a achiziționa Smart