KFC continuă susținerea a două case SOS Satele Copiilor România

KFC continuă susținerea a două case SOS Satele Copiilor România

În anul 2016, KFC a donat peste 51,000 euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această campanie, KFC donează un leu din costul fiecărui Hot Bucket vândut, pentru al doilea an consecutiv. Fondurile donate de lanțul de restaurante către SOS Satele Copiilor România susțin două case din cadrul satului din București. Copiilor din cele

Meniu plătit cu like-uri

Meniu plătit cu like-uri

KFC aduce un plus campaniei de după sărbători, clienții putând achiziționa meniurile Smart și cu like-urile strânse pe rețelele de socializare, în perioada sărbătorilor. Pentru a putea achita cu like-uri în restaurantele KFC, clienții trebuie să își scaneze profilul de Facebook prin intermediul platformei dedicate  http://www.kfc.ro/likeexchange, unde vor afla câte reacții au strâns pe perioada sărbătorilor, pentru a achiziționa Smart

Programul ,,Vreau în clasa a noua’’ va susţine 175 de copii

Programul ,,Vreau în clasa a noua’’ va susţine 175 de copii

KFC și Pizza Hut România vor dona către World Vision suma de 117.000 euro în urma programului de strângere de fonduri ,,Vreau în clasa a noua’’. Campania s-a desfăşurat în luna octombrie, în toate restaurantele KFC şi Pizza Hut din ţară. Pentru al nouălea an consecutiv, cele două companii susțin programul World Vision atât prin strângerea de fonduri în restaurantele

Vreau în clasa a noua!

Vreau în clasa a noua!

Pentru al nouălea an consecutiv, KFC și Pizza Hut lansează programul de strângere de fonduri Vreau în clasa a noua, în parteneriat cu World Vision. Campania de anul acesta se desfășoară în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, între 1 și 31 octombrie. Oricine are posibilitatea de a dona bani pentru copiii înscriși în programul World Vision, în

KFC angajează oameni pe bune

KFC angajează oameni pe bune

Lanțul de restaurante KFC demarează o campanie de recrutare și face angajări în cele 60 de locații din țară. Echipa KFC caută oameni pe bune, indiferent de domeniul lor de activitate sau de experiența anterioară, anunță compania, într-un comunicat de presă. Toți cei interesați își pot depune CV-ul la job@kfc.ro sau îl pot completa online pe www.kfc.ro/realcv. Mai mult decât

KFC lansează un nou produs, Cheesy Booster

KFC lansează un nou produs, Cheesy Booster

În această toamnă, KFC lansează Cheesy Booster, noul sandwich în ediție limitată, cu pui delicios, sos special și brânză Cheddar. Noul produs este disponbil atât în varianta picantă, dar și nepicantă, putând fi achiziționat din orice restaurant KFC din țară, la prețul de 4,5 lei. Pornind de la popularul sandwich Booster, gama Cheesy se extinde cu încă două produse, Dublu

KFC ajunge la 60 de restaurante

KFC ajunge la 60 de restaurante

Rețeaua de restaurante KFC ajunge la 60 de unități, odată cu noua locație deschisă în incinta ParkLake, mall-ul situat în zona Titan din București. Cu o investiție de 350.000 euro, restaurantul din ParkLake are o suprafață de 170 mp, cu același design specific KFC și dotat cu echipamente de ultimă generație. Sistemul de comandă tip fusion, disponibil și în această

Savoare braziliana la KFC

Savoare braziliana la KFC

In aceasta vara, KFC lanseaza o noua campanie si noi sortimente de produse la preturi speciale, aducand spiritul brazilian si in Romania. Fanii KFC se pot bucura acum de ultimele noutati introduse in meniu, precum sandwich-ul Samba Twister, cu Crispy Strips, rosii, salata iceberg, felii de castraveti, branza Cheddar si sos samba mayo simeniul  Crispy Strips Box ce combina trei

Seattle’s Best Coffee, la KFC

Seattle’s Best Coffee, la KFC

KFC aduce in meniul din restaurante un nou brand de cafea, Seattle’s Best Coffee –o cafea mediu prajita, cu un gust unic si intens, datorat calitatii superioare a boabelor de cafea, 100% Arabica. Noul sortiment de cafea este disponibil in opt variante, de la espresso, americano si white americano, la specialitati precum cappuccino, mocha, latte, caramel latte si vanilla latte,

Top Social Brands 2016

Top Social Brands 2016

Coca-Cola ocupa, in premiera, prima pozitie in Top Social Brands, ajuns anul acesta la cea de-a opta editie. Urmatoarele locuri in clasamentul realizat de revista Biz sunt ocupate de: Vodafone, McDonald’s, Samsung, Avon, Orange, KFC, Intel , BMW si Lidl.   Top Social Brands 2016 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in 3 clasamente preliminare: Topul ZeList