Barometrul minților creative

Barometrul minților creative

45% dintre antreprenorii creativi plănuiesc să își extindă afacerile în următorul an, arată Barometrul Minților Creative, un studiu realizat de UniCredit Bank, împreună cu Exact Cercetare și Consultanță. Este primul studiu din România care își propune să facă o radiografie a antreprenoriatului în industriile creative. De altfel, potrivit unui alt studiu, elaborat de Ernst&Young, industriile creative au generat 700 miliarde de

Cum comunica Generatia Z

Cum comunica Generatia Z

Datorita smartphone-urilor, tabletelor si Wi-Fi-ului, generatia Z este cea mai avansata din punct de vedere tehnologic– arata studiul calitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta la finalul anului trecut. „Inca de la varste foarte fragede, membrii acestei generatii au aptitudinile necesare gestionarii dispozitivelor ce le permit sa obtina in doar cateva secunde ceea ce au nevoie: filme online, aplicatii online,

Cine sunt noii ambasadori de brand ai generatiei Z?

Cine sunt noii ambasadori de brand ai generatiei Z?

Pentru membrii generatiei Z, celebritatile nu sunt stelele de cinema sau televiziune, ci oamenii reali, la fel ca ei, cu o prezenta puternica pe platformele pe care ei le viziteaza, arata un studiu calitativ realizat de EXACT Cercetare si Consultanta prin intermediul a 12 Focus Grupuri, la care au participat tineri cu varsta cuprinsa intre 14-24 de ani. “Adolescentii de

Consumatorul atotstiutor si provocarile marketingului

Consumatorul atotstiutor si provocarile marketingului

Un target putin explorat in studiile de piata locale si, la prima vedere, mai putin interesant pentru oamenii de marketing si comunicare de la noi este Generatia Z (11 – 18 ani). In alte tari insa, acesta reprezinta unul monitorizat indeaproape. Pe de-o parte, deoarece aceasta categorie de public influenteaza foarte mult deciziile adultilor atunci cand vine vorba de alegerea