Foraeva: reinterpretarea tradiției

Foraeva: reinterpretarea tradiției

Designerul Lana Dumitru și arhitectul Vlad Țenu reinterpretează trecutul și aduc viitorul în prezent printr-un proiect unic susținut de Swarovski, în care arta atinge noi repere ale perfecțiunii cu ajutorul tehnogiilor digitale. Peste 25.000 de cristale swarovski, șase luni de muncă susținută și o echipă alcătuită din peste 15 persoane au dus la bun sfârșit anul acesta viziunea a două

Lana a lansat Happy Nation

Lana a lansat Happy Nation

Designerul si artistul Lana Dumitru a incheiat Strasbourg Fashion Week 2016 cu noua sa colectie –  HappyNation, o colectie sport couture, cu elemente inovative ale ultimei tehnologii (haine printate digital si taiate cu laserul) imbinate cu tehnici hand-made (masti populare romanesti reinterpretate) si item-uri haute couture, lucrate manual. Colectia cuprinde si reinterpretari ale “starurilor” colectiilor trecute. Dupa ce a reinventat folclorul prin

Sporty Sapanta by Lana Dumitru pentru Moja.ro

Sporty Sapanta by Lana Dumitru pentru Moja.ro

Dupa ce a lansat doua colectii pentru Moja.ro, Merry Cemetery si Pink Cemetery, designerul Lana Dumitru lanseaza o noua colectie pentru acelasi magazin online: Sporty Sapanta. Sporty Sapanta pentru pentru Moja.ro este o colectie sport couture, ce cuprinde pantaloni scurti, rochii, jachete lungi si rucsacuri, toate in mai multe variante de imprimeuri noi, avand ca elemente distinctive benzi si elastice

Traditia revine la moda

Traditia revine la moda

Se simte un aer proaspat in multe businessuri romanesti si acesta vine, surprinzator, din trecut. In moda, dar nu numai, motivele si traditiile romanesti fac valuri pe plan international, contribuind la crearea unui brand de tara diferit si autentic. Atunci cand este intrebata de unde vine, Lana Dumitru nu se teme niciodata sa raspunda prompt ca este din Romania. “Nu

Redescoperirea identitatii

Redescoperirea identitatii

Brandurile si motivele romanesti nu reprezentau interes pentru nimeni in urma cu 6-7 ani. Din contra, produsele straine erau apreciate si tot ce era romanesc era desconsiderat. Am initiat atunci primul studiu al brandurilor romanesti care a reunit un Top 50 al celor mai puternice branduri. Imi amintesc cum toti interlocutorii ma intrebau curiosi daca exista 50 de astfel de

Dero si Lana, in stil romanesc

Dero si Lana, in stil romanesc

Dero a lansat campania nationala “Dero e al tau”si un nou ambalaj in editie limitata Dero  Ozon+, special creat de designerul Lana Dumitru, cunoscuta pentru hainele create sub brandul Lana. Campania include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook Dero) si bannere online, actiuni de PR si o promotie nationala in