Reinventarea ca model de business

Reinventarea ca model de business

Înființată în urmă cu 13 ani, McCann PR este una dintre agențiile care au mizat din prima pe transformările pe care digitalul și noul val de creatori de conținut le impun asupra industriei de comunicare. Despre cum s-a adaptat acestor schimbări businessul agenției am discutat cu Imola Zoltan – Managing Partner, și Lavinia Chican – Senior Partner al McCann PR.

Platforma noului val

Platforma noului val

De câțiva ani încoace ia amploare ceva ce este pe cale să devină, dacă nu chiar a devenit, un fenomen – noua generație de creatori de conținut. cum face față acestei provocări o agenție de comunicare? După ce, în urmă cu aproape trei ani, McCann PR își schimba modelul de business mizând pe PR‑ul de conținut care ajută brandurile să

McCann PR, în căutarea noului val de influenceri

McCann PR, în căutarea noului val de influenceri

McCann PR a lansat GREATEENS, o inițiativă menită să descopere, să sprijine și să promoveze următorul val de influenceri. În esență, programul reprezintă un spațiu de creație, producție și o interfață flexibilă între creatorii de conținut și brandurile cele mai potrivite pentru colaborare. Programul va debuta printr-o serie de workshopuri susținute de lideri din vlogosfera și blogosfera din România, din

Lavinia Chican: avem in plan noi editii la fel de inspirationale

Lavinia Chican: avem in plan noi editii la fel de inspirationale

McCann Worldgroup Romania si Thiess Holding au lansat anul trecut McCann / Thiess Conferences, o serie de conferinte pe teme de leadership, educatie, sport si inovatie. Prima editie i-a adus in Romania pe Robert O`Neill si Scott Moore, doi dintre cei mai apreciati militari americani. A urmat conferinta Justitiarul care l-a avut protagonist pe Antonio Di Pietro, una dintre figurile

Lavinia Chican, partener in cadrul McCann PR

Lavinia Chican, partener in cadrul McCann PR

McCann PR anunta numirea Laviniei Chican, Senior Account Director, in pozitia de partener in cadrul agentiei Lavinia Chican are o experienta de peste 17 ani in industria de comunicare, dintre care 13 ani in McCann Group. Agentiei McCann PR s-a alaturat in 2008. De mai bine de zece ani, Lavinia Chican coordoneaza comunicarea pentru BRD Nastase-Tiriac Trophy. Totodată si este