PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo și Liga Campionilor UEFA continuă parteneriatul încă trei ani de acum înainte. Şase dintre brandurile companiei vor susţine evenimentul până în finala din 2021. Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP şi Ruffles sunt brandurile incluse în acest parteneriat și își vor începe activitățile dedicate acestei competiții odată cu desfăşurarea fazelor eliminatorii, în următoarele săptămâni. În cadrul parteneriatului reînnoit, PepsiCo şi

Cultura Zâmbește tinerilor

Cultura Zâmbește tinerilor

Cultura Zâmbește este o inițiativă a brandului Lay’s, menită să îi apropie pe tineri de cultură. Platforma online Cultura Zâmbește reprezintă un ghid cultural pentru tinerii pasionați de arta spectacolului, de cinematografie, fotografie, arhitectură sau muzică. Aceasta reunește peste 26 de inițiative culturale, pe care Lay’s le susține și le promovează. Totodată, prin intermediul platformei, peste 1.000 de tineri au acces

Milioane de mega de net, ascunse printre chipsuri

Milioane de mega de net, ascunse printre chipsuri

Brandul de chipsuri Lay’s, în parteneriat cu Vodafone, lansează campania „Gustul Lay’s te MEGA cucerește”, prin care oferă consumatorilor de gustări crocante date mobile, ascunse în pungi. Nu mai puțin de 12 milioane de premii instant, constând în trafic mobil de internet: 300 MB, 1 GB și 10 GB, așteaptă să fie descoperite, printre chipsurile Lay’s. Pe lângă acestea, inițiatorii

Corul Campionilor pe strazile Europei

Corul Campionilor pe strazile Europei

Pentru a sarbatori parteneriatul oficial cu UEFA Champions League, Lay’s a adus “Corul Campionilor” pe strazile din Europa. Astfel, reinterpretari spontane ale celebrul imn al UEFA Champions League au avut loc in autobuze, pe strazi, in piete din diferite orase si chiar in elicoptere, Corul Campionilor iesind in forta in orase ca Madrid, Munchen si Londra. Fostul fotbalist al Angliei

PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo a anuntat incheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, ce va intra in vigoare la 1 iulie 2015, inainte de inceperea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse in programul de sponsorizare sunt Lay’s, Gatorade, Pepsi Max si Pepsi, iar ulterior se vor alatura programului si brandurile Doritos, Lipton si 7UP. Finala Champions League este cel mai urmarit eveniment sportiv anual din lume. Finala

Chipsuri zimtate, campanie noua

Chipsuri zimtate, campanie noua

Lay’s a lansat campania de comunicare a noilor sortimente de chipsuri zimtate Lay’s Maxx Deep Ridged, disponibile in trei varietati: sare, paprika si branza cheddar cu ceapa, ambalate in pungi de 65g si 125g. Sloganul noii campanii ce ii are drept ambasadori pe Puya si Cabral este “Gustul in forma maxxima”. Cei doi sunt de asemenea protagonistii noului spot TV Lay’s.

Retete dezvaluite de Cabral si Puya

Retete dezvaluite de Cabral si Puya

Cele trei retete secrete Lay’s, lansate in aceasta toamna, au fost dezvaluite luni, 3 noiembrie, in cadrul unui eveniment gazduit de Cabral si Puya, la Cafepedia, Bucuresti. Reteta A aduce consumatorilor gustul grecesc al gyros-ului de pui cu legume, reteta B pune in prim plan gustul de pizza peperoncino al forno, iar reteta C aminteste de cartofi prajiti cu branza

Retete secrete, gusturi noi

Retete secrete, gusturi noi

Lay’s lanseaza trei noi sortimente de chipsuri si pune la bataie trei premii, a cate 25.000 lei. Cele trei noi retete Lay’s, denumite A, B si C, propun trei gusturi speciale: reteta secreta A are gust de carne si legume, reteta secreta B are un gust condimentat, iar reteta secreta C contine legume combinate cu un produs din lapte. Protagonistii

Chipsuri cu aroma de Brazilia

Chipsuri cu aroma de Brazilia

Lay’s a lansat o editie limitata Lay’s Ginga cu doua arome inspirate din atmosfera Braziliei: Puyñio, reteta aromata, si Cabraҫao, reteta picanta. Cele doua noi arome sunt recomandate in Romania de Puya si Cabral, ambasadorii Lay’s. Noile Lay’s Ginga Puyñio si Cabraҫao sunt disponibile in magazine in ambalaje viu colorate, in stil brazilian, in pungi de 70 si 140 de

Messi da premiile Lay’s

Messi da premiile Lay’s

Lay’s a lansat in Romania cea mai mare campanie globala din istoria brand-ului, un parteneriat cu superstarul fotbalului international, Leo Messi. Campania “Bucura-te de gustul victoriei!” include spoturi TV, publicitate outdoor si in media digitala, precum si materiale de comunicare in magazine. Milioane de pungi Lay’s cu imaginea lui Messi se vor distribui in peste 60 de tari, intre care