5 to go în 2024: o cafenea deschisă la fiecare două zile lucrătoare
După ce în anul 2023 a depășit borna de 500 de cafenele deschise în România și a înregistrat o creștere majoră...
După ce în anul 2023 a depășit borna de 500 de cafenele deschise în România și a înregistrat o creștere majoră...
5 to go își extinde orizonturile de business odată cu preluarea unei minirețele de vending snacks, pe care o va dezvolta...
5 to go lansează la începutului lunii septembrie în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de...
Investițiile constante în dezvoltare prin inovație, optimizarea portofoliului și parteneriate de succes, cumulate cu preocuparea permanentă de identificare a tendințelor de...
Anul 2021 s-a încheiat pentru brandul Fika18 cu o cifră de afaceri record, de 200.000 euro, în condițiile în care anul...
Brandul 5 to go are o notorietate de 63% la nivel național, cu un rezultat de 90% în București, unde se...
Începând din această lună, echipa de management 5 to go se întărește prin prezența lui Călin Țiplea, ce va ocupa funcția...
Când te concentrezi pe un singur produs, poți să îl realizezi la o calitate excepțională și să devii lider pe segmentul...
Brandul 5 to go intră pe piață cu un nou pahar, de 650 ml, cel mai mare pahar din portofoliu. Campania...
Lanțul de cafenele 5 to go a decis să susțină antreprenorii care fie sunt parte din grup, fie doresc să se...
La doar o săptămână de la lansare, campania 5 to go ”Fabricat în România” a adunat peste 100 de înscrieri ale...
Cereal Crunch, business preluat anul trecut de antreprenorii Radu Savopol, Lucian Bădilă și Andrei Alecu, a deschis pe 15 februarie cel...
5 to go își anunță parteneriatul cu fondul regional de investiții Mozaik Investments, care va prelua 35% din acțiunile companiei. Modelul...
Prima franciză semnată de către francizorii Radu Savopol și Lucian Bădilă în urmă cu 3 ani, s-a prelungit luna aceasta cu...