Creativitatea la stramtoare

Creativitatea la stramtoare

Jucatorii globali din lumea advertisingului au gasit in Singapore cheia spre inima Asiei. Insa creativii de aici nu s-au multumit cu atat si au ambitii globale – accesand clipurile de mai jos, veti vedea ca au pornit deja pe acest drum. Lou Dela Pena (foto) nu e speriata de faptul ca agentia de publicitate cu 107 angajati pe care o

Marc Cain, la Bucuresti

Marc Cain, la Bucuresti

Brandul de moda german Marc Cain a deschis primul magazin monobrand in franciza din Romania, la initiativa Juliei Kristensen, proprietara business-ului Casa Frumoasa, antreprenoare cu o experienta de peste 18 ani in industria de lux din Romania.  Magazinul este amplasat in cladirea hotelului Radisson Blu, intrarea George Enescu si aduce colectiile Marc Cain direct de pe catwalk-urile internationale. Colectia primavara/vara

Crestere pe segmentul imobiliar de lux

Crestere pe segmentul imobiliar de lux

In 2014, a crescut cu aproximativ 12% numarul tranzactiilor pe segmentul rezidential de lux din Bucuresti, potrivit unei estimari a grupului de firme imobiliare Nordis. Totodata a crescut si interesul investitorilor pentru demararea de proiecte imobiliare de amploare. In 2014-2015 sunt in constructie peste 500 apartamente in zonele de lux Soseaua Nordului – Herastrau, Primaverii, Floreasca, Kiseleff si Aviatorilor. 40%

Casa Frumoasa, la 18 ani

Casa Frumoasa, la 18 ani

Businessul Casa Frumoasa, alcatuit din cinci magazine de lux in Bucuresti, aproximativ 20 de brand-uri de top, 40 de angajati si afaceri de peste doua milioane de euro, aniverseaza 18 ani pe piata romaneasca. Pentru anul 2015, Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasa, anunta deschiderea unui nou magazin, Marc Cain, franciza unui brand premium de fashion feminin fondat in Germania in

Un aristocrat la moda

Un aristocrat la moda

Bucurestiul incepe sa atraga brandurile de fashion care fac valuri la nivel mondial. Printre nou-veniti se numara Vicomte A., brand de haine de origine aristocrata franceza. Despre planurile companiei pe piata romaneasca ne-a vorbit Arthur de Soultrait, fondatorul Vicomte A. Vicomte A. s-a lansat la Bucuresti prezentandu-si noua colectie Primavara-Vara 2014, a carei  tema este Safari. Vicomte A. impune un

Lux francez la inaltime

Lux francez la inaltime

Compania aeriana Air France continua proiectul de pozitionare in segmentul superior de piata prin lansarea noii cabine La Premiere, cea mai exclusivista clasa de calatorie a companiei.       Conceptul noii clase La Premiere este acela al unui mini-apartament, fiind descris prin lux, spatiu si confort. 19 aeronave Boeing 777-300 vor fi echipate cu 76 de mini-apartamente la Premiere incepand cu luna

Scrisul, un lux

Scrisul, un lux

<p> Sa primesti astazi o scrisoare, scrisa de mana, cu stiloul pe hartie alba este ca o poveste din secolul trecut. In epoca internetului si a retelelor sociale, sa scrii inca o scrisoare cu un stilou poate fi un lux si un moment de pastrare a memoriei timpului.</p> <p>  </p> <p> Iar stilourile reprezinta unul dintre instrumentele care supravietuiesc trecerii

Showroom de lux, la Bucuresti

Showroom de lux, la Bucuresti

<p> Porcelines a deschis  la Bucuresti cel mai mare showroom mono-brand din sud-estul Europei al grupului spaniol Porcelanosa, unul dintre cei mai mari producatori de placi de ceramica si portelan, finisaje de interior si exterior, obiecte sanitare si mobilier de lux din lume.</p> <p>  </p> <p> Showroomul se intinde pe o suprafata totala de 700 mp.  </p> <p>  </p> <p>

Luxul Made in Romania

Luxul Made in Romania

Cum reusesc companii locale sa faca fata concurentei asiatice, ca sa produca piese vestimentare pentru marile case de moda din lume, prezentate la cele mai renumite festivaluri din industria elegantei. Saptamana Modei” de la Paris, Milano sau New York este evenimentul care da ora exacta in materie de moda si lux. Aici sunt prezentate cele mai noi colectii ale marilor

Moda a iesit in strada

Moda a iesit in strada

<p> <strong>Gucci, Moschino, Burberry, Armani. Inainte, aceste marci puteau fi gasite doar in marile capitale ale modei. Mai nou, si-au deschis magazine si la Bucuresti, in locatii stradale. </strong></p> <p>  </p> <p> Criza a resetat multe dintre planurile de dezvoltare ale marilor case de moda din intreaga lume. Dupa ani de crestere si de consum (aproape) iresponsabil, brandurile s-au trezit