18 ani de business

18 ani de business

Antreprenori, manageri, consultanți, profesioniști au scris istorie în business și în paginile revistei Biz în ultimii 18 ani. Am promovat mereu oamenii pentru care businessul înseamnă performanță curată, bazată pe curaj, muncă, strategie și inovație. Și vom continua pe același drum. Pe coperta primei reviste Biz zâmbește un om de afaceri puțin cunoscut la acel moment în România în afara

Portretul șefului ideal

Portretul șefului ideal

Recunoaște eforturile angajaților, are abilitatea de a identifica și fructifica atuurile echipei și este deschis la comunicare – așa arată seful ideal în viziunea angajaților. 35% dintre angajații români care au participat la un studiu realizat de eJobs, cea mai mare platformă de recrutare online din România, spun că au o relație tensionată cu șeful lor, principalele motive fiind, din

eMAG își pregătește viitoarea generație de lideri

eMAG își pregătește viitoarea generație de lideri

25 de tineri angajați ai eMAG au făcut parte, anul acesta, dintr-un program intensiv de dezvoltare, intitulat Future 25, la finalul căruia au beneficiat și de o excursie la San Francisco, ocazie cu care au vizitat companii din Silicon Valley. Cei 25 de tineri au fost selectați după ce au parcurs etapele unui proces amplu, care s-a desfășurat timp de

Bonusuri? Sau avem alte metode?

Bonusuri? Sau avem alte metode?

Când vorbim despre bonusuri, ne gândim automat la bani. În multe companii, bonusul este folosit ca mijloc de motivare. Și, de fapt, știm că de peste 40 de ani metoda ”recompensă (= bonus) și pedeapsă” nu funcționează ca factor motivator și, mai important, nici măcar în beneficiul companiei. De fapt, funcționează chiar împotriva companiei atunci când bonusul nu este legat

Bonusuri!?

Bonusuri!?

Mihai a devenit recent tată. Soția lui, Mihaela, a născut o fetiță sănătoasă. Totul a decurs foarte bine și foarte repede. Mihaela i-a cerut lui Mihai să cumpere primele hăinuțe pentru fiica lor, Myra, de la un magazin aflat în vecinătatea spitalului. Mihai a găsit niște hăinuțe drăguțe. Și a văzut, totodată, o cană simpatică purtând inscripția: “Te iubesc, Mama”.

Începe CEO Biz Xchange  

Începe CEO Biz Xchange  

După succesul Biz Marketing Xchange și Biz PR Xchange, echipa Biz lansează CEO BIZ Xchange, un experiment unic în România, prin intermediul căruia lideri din companii de top vor petrece o zi într-o altă companie, alături de CEO-ul titular și echipa acestuia. Echipa Biz va facilita, în perioada aprilie – mai 2017 schimburi de experiență și discuții între 10 dintre

Asertivitate vs Agresivitate la locul de muncă

Asertivitate vs Agresivitate la locul de muncă

Cu câteva săptămâni în urmă, am avut o întâlnire cu o doamnă foarte experimentată, director de resurse umane. Ea lucrează de mulți ani într-o companie multinațională. În timpul acestei întâlniri, ea și-a arătat îngrijorarea cu privire la procesul de angajare în cadrul companiei ei, dar și în alte multinaționale. De Toine Kets  Ea mi-a mărturisit că din ce în ce

Danone România are un nou director general

Danone România are un nou director general

Începând cu luna aprilie 2017, Natalia Gelshtein-Kiss este numită Director General Danone pentru România, Bulgaria și Țările Adriatice. Natalia Gelshtein-Kiss îl înlocuiește pe Adrian Pascu, promovat recent Vicepreședinte Comercial Danone Rusia, Divizia Lactate. Natalia Gelshtein-Kiss va raporta către Paolo Maria Tafuri, Director General Danone pentru regiunea Europa Centrală și de Est, anunță compania, într-un comunicat de presă. ”Sunt onorată să

Un român din doi se așteaptă la o creștere salarială

Un român din doi se așteaptă la o creștere salarială

Românii sunt optimiști cu privire la situația lor profesională în 2017, așteptându-se la o schimbare în carieră sau la creșteri salariale, arată un studiu realizat de eJobs, cea mai mare platformă de recrutare online din România. Astfel, 52% dintre români cred că vor primi o mărire de salariu în următoarele 12 luni, în timp ce 39% spun că au în

Liderul și ”yes-man”-ii săi

Liderul și ”yes-man”-ii săi

Rob a fost numit CEO al Căilor Ferate Olandeze în 1992. A primit ca sarcină din partea Guvernului Olandez să reorganizeze Căile Ferate Olandeze într-o afacere profitabilă. El a angajat McKinsey pe post de companie de consultanță care să modeleze noua organigramă a instituției. Aceștia au propus un plan pe care el a solicitat să fie implementat. Imediat după aceea,