Prima companie din foodservice listată la BVB

Prima companie din foodservice listată la BVB

Acțiunile Sphera Franchise Group, compania care administrează restaurante sub brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, au intrat la tranzacționare la Bursa de Valori Bucureşti (BVB), cu simbolul bursier SFG. Mircea Ursache, vicepreședintele Autorității de Supraveghere Financiară (ASF), consideră listarea Sphera Franchise Group este o lecție de educație financiară, bazată în primul rând pe transparență, în al doilea rând din

Colonelul Sanders, de 20 de ani în România

Colonelul Sanders, de 20 de ani în România

În această lună, KFC aniversează 20 de ani de la intrarea pe piața din România. În acest timp, lanțul de restaurante a ajuns la 63 de unități, repartizate la nivel național. Cea mai recentă locație a fost deschisă în incinta Shopping City Mall din Piatra Neamţ. De puțin timp a fost deschis și primul Coffee Corner în incinta restaurantului KFC

Pizza Hut Delivery lansează programul de francizare

Pizza Hut Delivery lansează programul de francizare

Pizza Hut Delivery anunță noua strategie de dezvoltare a businessului în România, prin lansarea programului de extindere în sistem de franciză. Pizza Hut Delivery își propune să deschidă noi locații în marile orașe din țară și să ajungă la un număr de peste 30 de unități,  în următorii 3 ani. Noul program dezvoltat de companie reunește experiența de business acumulată

KFC România – extindere internațională

KFC România – extindere internațională

KFC își extinde rețeaua internațională prin deschiderea primului restaurant în Italia, operat de master francizorul român. În acest an, KFC România își extinde rețeaua internațională prin deschiderea primei locații în Verona, Italia. Lanțul de restaurante KFC este deja prezent pe piața italiană având restaurante în principalele orașe ale țării – Roma, Torino, Milano – iar, acum, odată cu inaugurarea noii

Programul ,,Vreau în clasa a noua’’ va susţine 175 de copii

Programul ,,Vreau în clasa a noua’’ va susţine 175 de copii

KFC și Pizza Hut România vor dona către World Vision suma de 117.000 euro în urma programului de strângere de fonduri ,,Vreau în clasa a noua’’. Campania s-a desfăşurat în luna octombrie, în toate restaurantele KFC şi Pizza Hut din ţară. Pentru al nouălea an consecutiv, cele două companii susțin programul World Vision atât prin strângerea de fonduri în restaurantele

Vreau în clasa a noua!

Vreau în clasa a noua!

Pentru al nouălea an consecutiv, KFC și Pizza Hut lansează programul de strângere de fonduri Vreau în clasa a noua, în parteneriat cu World Vision. Campania de anul acesta se desfășoară în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, între 1 și 31 octombrie. Oricine are posibilitatea de a dona bani pentru copiii înscriși în programul World Vision, în

KFC angajează oameni pe bune

KFC angajează oameni pe bune

Lanțul de restaurante KFC demarează o campanie de recrutare și face angajări în cele 60 de locații din țară. Echipa KFC caută oameni pe bune, indiferent de domeniul lor de activitate sau de experiența anterioară, anunță compania, într-un comunicat de presă. Toți cei interesați își pot depune CV-ul la job@kfc.ro sau îl pot completa online pe www.kfc.ro/realcv. Mai mult decât

Sase branduri, un singur director de marketing

Sase branduri, un singur director de marketing

<p> Monica Eftimie este noul Chief Marketing Officer al KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Hard Rock Café, Paul si Cinnabon din Romania.</p> <p>  </p> <p> Din noua functie, Monica Eftimie va gestiona si va coordona activitatile de marketing pentru toate cele sase branduri pe piata locala, va implementa strategii de comunicare cu scopul de a creste cota de piata,