Inscrieri la Scoala IAA

Inscrieri la Scoala IAA

Scoala IAA a deschis inscrierile pentru prima serie de Modul Digital Marketing & Communication, creat cu scopul de a creste nivelul cunostintelor si capabilitatilor de marketing si comunicare digitala. Inscrierile la prima serie a Modulului Digital se fac pana pe 15 martie, iar cursurile vor incepe la data de 21 martie. Acest modul se adreseaza middle managerilor si seniorilor din

EROI, marca Ipsos Research

EROI, marca Ipsos Research

Ipsos Research Romania a lansat homeofresearchers.ro, o platforma interactiva de cercetare calitativa, care  reuneste peste 100 de consumatori experti, selectati dintre cei mai creativi si informati participanti la studiile calitative realizate de Ipsos Research in ultimul an. Numele oficial al comunitatii consumatorilor experti este EROI: Elita Respondentilor cu Opinii si Idei. Prin noua platforma, cercetatorii de la Ipsos si comunitatea

Über-Kreativ, pe plus

Über-Kreativ, pe plus

Industria germana de publicitate a avut mai putin de suferit de pe urma crizei economice, insa, la fel ca peste tot in lume, se transforma in ritmul impus de schimbarile vremurilor actuale. Reclamele nemtesti difuzate la mijlocul anilor ’90 odata cu inceputurile televiziunii prin cablu din Romania erau de-a dreptul fascinante. O oaza de culoare si perfectiune in cel mai

Adrian Nicolaescu, noul director de marketing al Mega Image

Adrian Nicolaescu, noul director de marketing al Mega Image

Incepand cu luna februarie 2014, Adrian Nicolaescu, fost director de marketing al Caroli Foods Group, a fost numit in functia de director de marketing al Mega Image, o pozitie nou creata in structura companiei. Cu o experienta profesionala de peste 15 ani in marketing si comunicare, Adrian Nicolaescu a ocupat in ultimii 6 ani functia de Director Executiv de Marketing

Narcis Horhoianu, noul director de marketing al Heineken Romania

Narcis Horhoianu, noul director de marketing al Heineken Romania

<p> Incepand din 1 februarie 2014, Narcis Horhoianu, fost director de marketing al Procter&Gamble, face parte din echipa de management a Heineken Romania si este responsabil de strategia de marketing a acesteia.</p> <p>  </p> <p> Narcis Horhoianu a lucrat in ultimii 18 ani pentru Procter & Gamble, in functii de manager senior in cadrul departamenului de Marketing. In ultima sa

Tabara de influenta

Tabara de influenta

Se iau bloggeri, companii, agentii, specialisti in social media si se tin la munte vreme de patru zile. Aceasta s-a dovedit a fi reteta perfecta pentru cea mai conectata tabara de social media. Iar editia a cincea a intrecut toate asteptarile. Chiar de la prima sesiune, axata pe comunicarea real time din retelele sociale, a fost clar ca Biz Social

Online: importanta mare, buget mic

Online: importanta mare, buget mic

<p> <strong>Piata de digital creste, dar furnizorii nu sunt platiti la nivelul asteptarilor. Clientii nu sunt dispusi sa plateasca in plus, desi importanta online-ului creste in mixul de comunicare, iar presiunea pe rezultate este tot mai mare.</strong></p> <p>  </p> <p> Cu o valoare de 41 de milioane de euro in 2012, potrivit Media Fact Book 2013, analiza anuala a agentiei

Cand marketingul devine joc

Cand marketingul devine joc

<p> <strong>Cred ca nu exista abordare mai narcisista pe fata pamantului decat cea a unui om de marketing care vorbeste despre brand. Sincer, pana sa scriu acest articol nu m-am gandit niciodata la aceasta analogie, insa cu cat ma gandesc mai bine, cu atat o vizualizez mai clar</strong>.</p> <p>  </p> <p> Cea mai simpla dovada e insusi advertisingul cu reclamele

Doamna Cora vrea proaspat

Doamna Cora vrea proaspat

<p>  </p> <p> Retailerul <a href=”http://www.cora.ro/” target=”_blank”>Cora</a> a lansat o campanie de marketing prin care sa sustina produsele proaspete pe care le pregateste in fiecare zi in magazinele sale. Pentru a promova aceasta idee, a fost ales un ambasador care sa le arate consumatorilor beneficiile consumului de produse proaspete. Astfel a fost aleasa doamna Cora, un personaj feminin care le

Noul marketing- de la povesti la fapte

Noul marketing- de la povesti la fapte

<p> Noul marketing se fundamenteaza pe actiuni concrete si mai putin pe povesti. Relatia dintre consumatori si branduri este supusa testului increderii pe care-l vor trece numai brandurile care arata ca le pasa cu adevarat de consumatorii carora li se adreseaza. "Concret, tu ce imi oferi?" e intrebarea de marketing a momentului. A trecut vremea povestilor frumos ambalate in spoturi