Au început înscrierile la Social Media Summit București

Au început înscrierile la Social Media Summit București

Este locul unde se dă tonul în social media din România la fiecare început de an, care îi adună în offline pe cei care scriu istorie în fiecare zi în online. Social Media Summit București, cel mai important eveniment de social media, are loc pe 28 februarie, la ARCUB Gabroveni și de astăzi, te poți înscrie aici pentru participarea la

Când marketingul eșuează, spui că a fost branding

Când marketingul eșuează, spui că a fost branding

Nu am întâlnit până acum om de marketing sau antreprenor care să spună că are toate resursele necesare pentru a-și face treaba bine. Aparent nu doar eu văd asta. Conform unui studiu Hubspot, dovedirea rentabilității investiției în marketing și asigurarea unui buget de marketing corespunzător reprezintă două dintre principalele provocări ale oamenilor de marketing. Sursa Cum am ajuns aici? Personal, cred că

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Lansat în anul 2000, Electronic Beats, programul internațional de muzică al Deutsche Telekom, ce cuprinde un portofoliu media vast, inclusiv concerte live în întreaga Europă, ar putea fi lansat, anul viitor, oficial și în România, după ce în urmă cu doi ani compania a derulat proiectul pilot ”Electronic Beats Festival”, un maraton de 72 de ore de experiențe muzicale și

Publicitate națională cu spirit ardelean

Publicitate națională cu spirit ardelean

Este singura agenție cu anvergură națională cu sediul în afara Bucureștiului și ocupă anual un loc important în topul agențiilor de publicitate din România. Iar Mihaela Rus, CEO al Vitrina Advertising, și-a menținut de 25 de ani principiile de business și de viață, astfel că “spiritul Vitrina” înseamnă și azi încredere, optimism și inventivitate. Povestea Vitrina Advertising se suprapune în

Brandurile în era activismului

Brandurile în era activismului

Trăim în era marketingului cu rost, cu sens, cu obiective dincolo de cele financiare sau de awareness, iar brandurile care nu înțeleg acest lucru nu-și vor găsi locul în alegerile clienților actuali și viitori, a spus Gabriela Lungu, fondator WINGS Creative Leadership Lab, în deschiderea zilei de Media & Marketing de la Zilele Biz. “Mi se pare incredibil cum, pentru

Luni încep Zilele Biz

Luni încep Zilele Biz

Cei mai puternici lideri din mediul de business vin la Zilele Biz, cel mai relevant eveniment business-to-business din România, care începe luni, 20 noiembrie, ora 09:00, la ARCUB Gabroveni. Ediția din acest an, a 16-a, are loc în perioada 20-24 noiembrie și reunește, timp de cinci zile, sute de manageri și antreprenori într-un eveniment unic care analizează tendințele momentului în

Vodca de lux cucerește piața

Vodca de lux cucerește piața

Un nou brand de vodcă rusească își face loc pe piața din România, în una dintre cele mai competitive categorii din industria băuturilor spirtoase: IMPERIA, marca de lux a grupului Roust, cel mai mare producător și distribuitor de băuturi spirtoase din Europa Centrală și de Est și al doilea cel mai mare producător de vodcă din lume. Din 2004, anul

Social media din perspectivă de business

Social media din perspectivă de business

Am împlinit recent 10 ani de când activez în social media. Timp în care am fost și blogger, și consultant. Din ambele ipostaze am văzut cum se raportează companiile la fenomenul social media. Text de Cristian China-Birta Probabil cea mai plină de învățăminte concluzie la care am ajuns în acești 10 ani este asta: companiile care au reușit cu adevărat

De ce growth hacking-ul este viitorul marketingului?

De ce growth hacking-ul este viitorul marketingului?

Era anul 1996 și o zi foarte importantă pentru Sabeer Bhatia și Jack Smith, doi foști ingineri Apple. Aceștia tocmai ce obținuseră finanțare pentru ideea lor inovatoare, un client de email web pe care oricine îl putea folosi gratuit (un fel de Gmail/Yahoo din ziua de azi), și urma o întâlnire cu firma de venture capital care i-a finanțat. Text

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

Când granița dintre offline și online aproape dispare, brandurile trebuie să știe să combine creativ digitalul cu realul. Este exact domeniul în care excelează GT – agenție de producție creativă, prin adaptare la context, creativitate, dar și experiență și strategie. Creativitatea schimbă regulile Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte