2017, anul în care ar trebui să învățăm despre complexitate

2017, anul în care ar trebui să învățăm despre complexitate

Lumea marketingului digital trece prin cicluri care au devenit din ce în ce mai scurte și mai intense. În urmă cu mai puțin de șase ani, deplângeam monopolul Google pe bugetele de digital. Fast forward în ziua de azi și duopolul Google/Facebook ocupă majoritatea media planurilor pe care le-am văzut în ultima vreme, iar consumul de conținut „in situ“ e

Marketingul, de la știință la artă

Marketingul, de la știință la artă

 Cu o experiență de aproape 25 de ani în cadrul P&G, Sophie Blum nu a mai trăit o perioadă în care marketingul să treacă prin schimbări atât de profunde ca acum. Noii profesioniști ai industriei trebuie să fie suficient de puternici încât să aibă curajul de a testa mereu lucruri noi. Sophie Blum este Vicepreședinte Marketing pentru Europa, India, Orientul

Cum va arăta marketingul în 2017?

Cum va arăta marketingul în 2017?

Înțelegerea nevoilor, aspirațiilor și comportamentului Generației Z și descurajarea fenomenului de ad-blocking sunt două dintre prioritățile pe care ar trebui să le aibă anul viitor departamentele de marketing, se arată în arată ghidul făcut, recent, public de către Kantar Millward Brown, cu privire la provocările și oportunitățile industriei de marketing în următoarele 12 luni. De asemenea, potrivit specialiștilor Kantar Millward

Primul curs de Customer Experience din România, din 27 octombrie

Primul curs de Customer Experience din România, din 27 octombrie

Institutul de Marketing, în parteneriat cu Oxford College of Marketing, organizează, în premieră în România, cursuri de training și certificare internațională în Customer Experience. Cursurile încep în 27 octombrie şi durează până în luna martie a anului viitor. Programul debutează cu un weekend de cursuri intensive, pe 29 și 30 octombrie. Acestea vor avea loc în Bucureşti, sub îndrumarea lui

Un trofeu și multe experiențe

Un trofeu și multe experiențe

Cum a reușit echipa UniCredit Bank să aducă experiențe inedite pentru ediția din acest an a Trophy Tour am aflat de la Anca Ungureanu, director departament identitate și comunicare, UniCredit Bank. Care sunt beneficiile pentru brandul UniCredit rezultate din asocierea cu UEFA Champions League? Parteneriatul UniCredit cu UEFA Champions League este unul cu tradiție, de peste 7 ani deja, și

Revista Biz lansează eBook-ul 150 Marketing

Revista Biz lansează eBook-ul 150 Marketing

Biz a lansat astăzi anuarul directorilor de marketing, “150 Marketing” în varianta electronică. Aflat la cea de-a treia ediţie, anuarul îi reuneşte pe cei mai importanţi directori de marketing din România. Într-o piaţă în care peste 40% dintre directorii de marketing s-au schimbat în ultimii doi ani, anuarul reprezintă o punte de comunicare business-to-business. Folosit de oamenii din industrie, anuarul

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare dă startul înscrierilor de toamnă

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare dă startul înscrierilor de toamnă

Au început înscrierile pentru Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication şi Modulul Strategic Marketing & Communication. Cele trei module de training intensiv sunt adresate profesioniştilor din marketing şi comunicare.Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile

Simona Panait coordonează marketingul Samsung în Europa de Sud-Est

Simona Panait coordonează marketingul Samsung în Europa de Sud-Est

Samsung Electronics România anunță că Simona Panait preia funcția de Marketing Manager pentru Europa de Sud-Est. Astfel, Simona Panait va coordona strategia de marketing și comunicare din Europa de Sud Est, incluzând România, Ungaria și Bulgaria, fiind responsabilă de lansările de flaghsip-uri pe piețele din regiune, precum și de campaniile de brand. Simona Panait are o experiență de peste 16

Echipa, partener si inspiratie in comunicarea cu clientul

Echipa, partener si inspiratie in comunicarea cu clientul

Bancpost a lansat in 2015 campania de imagine “Te vedem asa cum esti tu” si un slogan foarte sugestiv: “Bancpost. Banca ta. Si a ta. Si a ta”. Comunicarea directa cu clientii intr-o piata bancara intens concurentiala a reusit sa se impuna rapid in piata. Comunicarea bancii se diferentiaza prin abordarea personalizata si directa cu fiecare client in parte, spune

Trump versus Hillary

Trump versus Hillary

Campania pentru alegerile prezidentiale din SUA din acest an e plina de surprize si rasturnari de situatie. Mai nou, oamenii au inceput sa voteze nu pentru candidati, ci anticandidati. Ce urmeaza, consumatori antibrand? Politicienilor le-a placut intotdeauna sa afirme ca desfasoara campanii electorale bazate pe fapte, dar prea adesea recurg rapid la atacuri emotionale in incercarea de a spori imaginea