Social media din perspectivă de business

Social media din perspectivă de business

Am împlinit recent 10 ani de când activez în social media. Timp în care am fost și blogger, și consultant. Din ambele ipostaze am văzut cum se raportează companiile la fenomenul social media. Text de Cristian China-Birta Probabil cea mai plină de învățăminte concluzie la care am ajuns în acești 10 ani este asta: companiile care au reușit cu adevărat

De ce growth hacking-ul este viitorul marketingului?

De ce growth hacking-ul este viitorul marketingului?

Era anul 1996 și o zi foarte importantă pentru Sabeer Bhatia și Jack Smith, doi foști ingineri Apple. Aceștia tocmai ce obținuseră finanțare pentru ideea lor inovatoare, un client de email web pe care oricine îl putea folosi gratuit (un fel de Gmail/Yahoo din ziua de azi), și urma o întâlnire cu firma de venture capital care i-a finanțat. Text

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

Când granița dintre offline și online aproape dispare, brandurile trebuie să știe să combine creativ digitalul cu realul. Este exact domeniul în care excelează GT – agenție de producție creativă, prin adaptare la context, creativitate, dar și experiență și strategie. Creativitatea schimbă regulile Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte

GT – Proiectele noastre

GT – Proiectele noastre

Fie că vorbim de proiecte cu specificații tehnice bine definite sau despre proiecte care sunt bazate doar pe o idee sau o imagine drept sursă de inspirație, completăm din experiență, prin empatie și cu întrebări relevante, pentru a descoperi nevoia reală din spatele briefului. Identificarea nevoii reale a partenerilor este o necesitate în producția personalizată. Contribuim la restrângerea opțiunilor pentru

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

Atunci când proiectele complexe te provoacă, resursele tehnice nu mai sunt definitorii. Resursele umane, în schimb, alocate corect în ecuația proiectelor pot asigura coerență în derulare, eficiență și plăcere în comunicare. Creativitatea, capacitatea de a găsi soluțiile potrivite nevoilor clientului, alături de abilități personale și empatie, joacă roluri importante în mana­gementul proiectelor livrate de GT. Secretul echipei noastre este că

Creativitatea schimbă regulile

Creativitatea schimbă regulile

Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte speciale, fără a renunța însă la zona offline. Dragoș Bălan, fondatorul agenției, mizează pe combinații inovatoare și creative care aduc cele două zone împreună. Ce însemna pentru GT un proiect acum 15 ani și ce înseamnă astăzi? Cred că răspunsul poate veni din

Ionuț Stanimir, coordonatorul direcției de marketing a BCR

Ionuț Stanimir, coordonatorul direcției de marketing a BCR

Anca Rarău, directorul executiv de marketing al BCR, va prelua din luna iulie postul de consilier al presedintelui Sergiu Manea , iar Ionuț Stanimir, directorul de comunicare al băncii, va asigura și coordonarea interimară a direcției marketing. Începând cu luna iulie a.c., Anca Rarău, directorul de marketing al BCR va prelua funcția de Consilier al Președintelui. Odată cu această decizie,

Huawei lansează campania #FaceofRomania

Huawei lansează campania #FaceofRomania

Pentru că vrea să contribuie activ la promovarea imaginii țării și a românilor, Huawei lansează o campanie de comunicare concentrată pe portretele acestora, #FaceofRomania. Folosind modelele de vârf ale gamei P10 (Huawei P10 și Huawei P10 Plus), 10 fotografi talentați surprind timp de două luni portretele a sute de români cu povești interesante și inspiraționale, pornind de la conceptul conform

2017, anul în care ar trebui să învățăm despre complexitate

2017, anul în care ar trebui să învățăm despre complexitate

Lumea marketingului digital trece prin cicluri care au devenit din ce în ce mai scurte și mai intense. În urmă cu mai puțin de șase ani, deplângeam monopolul Google pe bugetele de digital. Fast forward în ziua de azi și duopolul Google/Facebook ocupă majoritatea media planurilor pe care le-am văzut în ultima vreme, iar consumul de conținut „in situ“ e

Marketingul, de la știință la artă

Marketingul, de la știință la artă

 Cu o experiență de aproape 25 de ani în cadrul P&G, Sophie Blum nu a mai trăit o perioadă în care marketingul să treacă prin schimbări atât de profunde ca acum. Noii profesioniști ai industriei trebuie să fie suficient de puternici încât să aibă curajul de a testa mereu lucruri noi. Sophie Blum este Vicepreședinte Marketing pentru Europa, India, Orientul