Minicarul fără cash

Minicarul fără cash

Mastercard implementează în premieră POS-uri la trenulețele estivale de pe litoral, anunțând experimentul Minicarul fără cash.  Astfel, până pe 10 septembrie turiştii din Mamaia se pot bucura de plimbări cu minicarul, pentru care vor avea optiunea de a plăti direct cu cardul, anunță Mastercard, într-un comunicat de presă. “Prin Minicarul fără cash arătăm că orice business tradițional poate fi susținut și

Card contactless în valute multiple

Card contactless în valute multiple

Crédit Agricole Bank România lansează pe piața locală primul Platinum Mastercard cu mai multe valute, un card de debit premium de tipul contactless, care permite consumatorilor să acceseze simultan conturile în EUR, USD sau Lei, prin debitarea contului respectiv. Cardul are o taxă de administrare de 5 EUR per lună și nu presupune taxe suplimentare de conversie valutară, deoarece tranzacțiile

Cardul face lumină în economie

Cardul face lumină în economie

8 din 10 români sunt de părere că pot lupta împotriva economiei gri cu ajutorul plăților electronice. Soluția pe care ei o văd este acceptarea, la scară largă, a plăților cu cardul. Ar putea fi acesta un mod de a lupta contra economiei nefiscalizate. 4 din 5 respondenți își doresc să plătească mai des cu cardul, ca soluție de a

Delta, în topul celor mai fascinante destinaţii ascunse ale Europei

Delta, în topul celor mai fascinante destinaţii ascunse ale Europei

Mastercard dezvăluie clasamentul celor mai fascinante destinaţii ascunse din Europa, pe care oricine şi le poate permite. Turiştii caută mereu surse de inspiraţie atunci când îşi propun să viziteze noi destinaţii, atât naţionale, cât şi internaţionale. Pentru a le facilita vacanţe de neuitat, Mastercard publică Top 44 comori ascunse ale Europei, evidenţiind destinaţii impresionante mai puţin cunoscute, dar accesibile tuturor.

Cine luptă cu economia subterană?

Cine luptă cu economia subterană?

Peste 90% dintre români cred că autoritățile publice sunt cele care trebuie să conducă eforturile de a combate economia subterană, iar 86% sunt gata să sprijine acțiunile acestora în combaterea economiei gri, potrivit unui studiu pe tema conștientizării existenței economiei subterane și a atitudinilor față de aceasta, realizat de Ipsos la solicitarea Mastercard în 10 țări din Europa de Est,

Plătiți cu ceasul?

Plătiți cu ceasul?

Banca Transilvania, împreună cu Mondaine, Oberthur Technologies şi Mastercard, lansează ceasul BT contactless, un nou instrument de plată care poate înlocui cardul la cumpărături, în țară şi în străinătate. În premieră, ceasul contactless va fi prezentat în cadrul Techsylvania, unul dintre cele mai reprezentative evenimente din Estul Europei, dedicat pasionaților de tehnologie şi inovație, organizat în perioada 17 – 20

Beneficii premium, de 8 ani

Beneficii premium, de 8 ani

Mastercard continuă programul Premium & Business alături de noi parteneri, acordând utilizatorilor o gamă generoasă de privilegii și beneficii. În cadrul programului se regăsesc produse şi servicii premium oferite de branduri din categorii precum: Beauty, Fashion şi Accesorii, Călătorii, Cadouri, Gourmet, Deco sau Business şi Dezvoltare Personală, arată Mastercard, într-un comunicat de presă. Ajuns la cea de-a opta ediţie, programul

Mastercard și TIFF sărbătoresc 11 ani de momente de neprețuit

Mastercard și TIFF sărbătoresc 11 ani de momente de neprețuit

La a XVI-a ediție TIFF, recent încheiată, Mastercard a sărbătorit 11 ani de parteneriat cu binecunoscutul festival european de film, desfășurat la Cluj. Cu ocazia acestei aniversări, compania a pregătit o serie de evenimente și surprize pentru toți cei prezenți la festival. Pe data de 8 iunie, cei 11 ani de colaborare a companiei Mastercard cu TIFF au fost sărbătoriți

Cum își aleg românii echipa de fotbal favorită?

Cum își aleg românii echipa de fotbal favorită?

Românii sunt mari vânători de glorie. Peste un sfert (26%) au declarat că își aleg echipa de fotbal favorită în funcție de succesul pe care aceasta îl înregistrează, potrivit studiului “Al 12-lea jucător” realizat de Mastercard. Studiul prezintă tendințele suporterilor de fotbal din Europa în ceea ce privește modul în care își susțin echipele favorite. Cercetarea analizează cât de departe

Plăți mai sigure pentru copii

Plăți mai sigure pentru copii

Mastercard şi Child & Youth Finance International (CYFI) lansează un ghid cu privire la produsele de banking și plăți pentru minori. Ghidul “Plăţi mai sigure pentru copii” (Safer Payment Products for Minors) identifică acele practici de succes cu privire la modul în care furnizorii de servicii financiare pot să dezvolte produse de plată adecvate vârstei minorilor. Ghidul explică și modurile