Reinventarea ca model de business

Reinventarea ca model de business

Înființată în urmă cu 13 ani, McCann PR este una dintre agențiile care au mizat din prima pe transformările pe care digitalul și noul val de creatori de conținut le impun asupra industriei de comunicare. Despre cum s-a adaptat acestor schimbări businessul agenției am discutat cu Imola Zoltan – Managing Partner, și Lavinia Chican – Senior Partner al McCann PR.

Platforma noului val

Platforma noului val

De câțiva ani încoace ia amploare ceva ce este pe cale să devină, dacă nu chiar a devenit, un fenomen – noua generație de creatori de conținut. cum face față acestei provocări o agenție de comunicare? După ce, în urmă cu aproape trei ani, McCann PR își schimba modelul de business mizând pe PR‑ul de conținut care ajută brandurile să

McCann PR, în căutarea noului val de influenceri

McCann PR, în căutarea noului val de influenceri

McCann PR a lansat GREATEENS, o inițiativă menită să descopere, să sprijine și să promoveze următorul val de influenceri. În esență, programul reprezintă un spațiu de creație, producție și o interfață flexibilă între creatorii de conținut și brandurile cele mai potrivite pentru colaborare. Programul va debuta printr-o serie de workshopuri susținute de lideri din vlogosfera și blogosfera din România, din

McCann PR comunică pentru Philips TV

McCann PR comunică pentru Philips TV

Weber Shandwick a fost aleasă agenția care va oferi servicii de lifestyle PR şi social media în Europa pentru brandul licenţiat Philips TV. Agenţia globală se va axa pe poziţionarea Philips TV ca brand european de lifestyle şi design premium şi va desfăşura pe tot parcursul anului activități precum campanii integrate, relaţii cu presa, comunicare în social media, creare de

Lavinia Chican, partener in cadrul McCann PR

Lavinia Chican, partener in cadrul McCann PR

McCann PR anunta numirea Laviniei Chican, Senior Account Director, in pozitia de partener in cadrul agentiei Lavinia Chican are o experienta de peste 17 ani in industria de comunicare, dintre care 13 ani in McCann Group. Agentiei McCann PR s-a alaturat in 2008. De mai bine de zece ani, Lavinia Chican coordoneaza comunicarea pentru BRD Nastase-Tiriac Trophy. Totodată si este

Am inceput anul cu mai mult optimism decat 2010

Am inceput anul cu mai mult optimism decat 2010

<p> <strong>Imola Zoltan este General Manager al McCann PR</strong><br /> <br /> <strong>Cum crezi ca se va reinventa PR-ul in urmatorii cinci ani?</strong><br /> PR-ul se transforma, in niciun caz nu moare. Comunicatul de presa clasic nu a disparut ci s-a transformat in social media release, birourile de presa clasice s-au mutat in spatiul virtual, castigand astfel publicul prin interactivitate,