Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Înainte de a afla care este cel mai valoros brand din lume, poate că noutatea ce mai mare a studiului realizat anul acesta de Kantar și WPP este că două dintre brandurile nou intrate în top 100 sunt businessuri foarte tinere, care nu au împlinit încă 10 ani de existență pe piață: Uber și Instagram.  Valoarea cumulată a celor mai

Premier Capital, afaceri de peste 260 milioane de euro

Premier Capital, afaceri de peste 260 milioane de euro

Compania malteză Premier Capital plc, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s în 6 țări europene a înregistrat o creștere de 14,5% a cifrei de afaceri ajungând la 263 milioane de euro pentru anul 2017. Toate piețele au înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, pe măsură ce grupul continuă pe drumul său de creștere consecventă. Multumită echipei de 7.500 de oameni

Investiție de 10 milioane de euro

Investiție de 10 milioane de euro

Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s în 6 țări europene, investește 10 milioane de euro pentru dezvoltarea unei platforme digitale.  Până la finalul acestui an, peste 4,5 milioane de euro urmează a fi investite în implementarea platformei integrate de operare în 50 de restaurante noi deschise sau existente din Țările Baltice (Estonia, Letonia și Lituania), Grecia, Malta și România.

Biz CEO Exchange

Biz CEO Exchange

Un lider adevărat primește deschis orice provocare, iar un CEO de top se adaptează rapid la schimbare. Proiectul Biz CEO Exchange a convins zece ocupanți ai  fotoliului de CEO din companii de top din România să facă pentru o zi  schimb de locuri și de experiențe. Managerii de top care au acceptat provocarea  de a deveni CEO pentru o zi

Echipa, pe primul loc

Echipa, pe primul loc

Daniel Boaje crede că apropierea de oameni este cea mai importantă, iar menținerea unei bune comunicări cu echipa de conducere, dar și cu toți angajații este cea mai mare responsabilitate a sa.  Care a fost prima decizie luată după preluarea poziției de CEO? Deschiderea primei cafenele McCafé din restaurantul McDonald’s Unirii. Se întâmpla în 2010, iar astăzi sunt mândru să

Achiziția McDonald’s România a dublat afacerile Premier Capital

Achiziția McDonald’s România a dublat afacerile Premier Capital

Premier Capital plc, partenerul maltez pentru dezvoltare al McDonald’s în șase țări europene, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 200 de milioane de euro în 2016. Cifra de afaceri s-a dublat față de anul precedent, ca urmare a achiziției rețelei de restaurante McDonald’s din România în ianuarie 2016. Cu o echipă de 7.000 de angajați în țările Baltice

Daniel Boaje, Managing Director, Premier Restaurants România

Daniel Boaje, Managing Director, Premier Restaurants România

Daniel Boaje este din februarie 2016 Managing Director al Premier Restaurants România, companie care se ocupă de dezvoltarea McDonald’s în România și francizat al McDonald’s în România. Și-a început cariera în urmă cu mai bine de 20 de ani, ca manager trainee în McDonald’s România. În perioada 2011 – 2016 a fost general manager al McDonald’s România, iar anterior a

Cât câștigă un angajat McDonald’s?

Cât câștigă un angajat McDonald’s?

Restaurantele McDonald’s continuă să fie unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, cu peste 1000 de noi angajări la finalul anului 2016. Compania, numită „Cel mai bun angajator” trei ani la rând conform studiului AON Hewitt, a mărit în aprilie 2016 salariul de intrare cu 21%, astfel încât orice nou angajat cu normă întreagă este recompensat cu un

Drumul către vârf

Drumul către vârf

Daniel Boaje și-a început cariera în urmă cu mai bine de 20 de ani, ca manager trainee în McDonald’s România, companie pe care o conduce și din care deține 10%. Am discutat cu Daniel Boaje, director general al Premier Restaurants România, despre parcursul său profesional, despre primele sarcini îndeplinite ca șef de restaurant, dar și despre cum faci carieră în

Rețeaua McCafé ajunge la 25 de cafenele la finalul anului

Rețeaua McCafé ajunge la 25 de cafenele la finalul anului

McDonald’s plănuiește să extindă lanțul la 25 de cafenele până la finalul anului și lansează prima campanie de comunicare la nivel național, cu scopul de a transmite consumatorilor o parte din atmosfera pe care o vor regăsi în fiecare cafenea McCafé din țară. Anul acesta, McDonald’s a deschis patru noi cafenele în București, în restaurantele din Morarilor, Rahova, Virtuții și