Somon Fume, o noua salata by Chef Nicolai Tand

Somon Fume, o noua salata by Chef Nicolai Tand

McDonald’s impreuna cu Chef Nicolai Tand lanseaza noua salata Somon Fumé pentru pauzele binemeritate din aceasta vara. Cu un mix surprinzator si un ingredient-vedeta, Somon Fumé, este noua propunere a lui Chef Nicolai pentru un pranz ideal. „Ma bucur sa duc mai departe acest proiect, inceput alaturi de McDonald’s in urma cu trei ani. Si anul acesta am avut ocazia

Cat castigi cand te angajezi la McDonald’s

Cat castigi cand te angajezi la McDonald’s

McDonald’s a crescut cu 21% salariul de intrare in companie, acesta ajungand la 1.450 lei, la care se adauga bonuri de masa in valoare de 200 lei. McDonald’s a modificat din 1 aprilie 2016 grila de salarizare pentru angajatii companiei, crescand cu 21% salariul de intrare. Astfel, salariul de intrare brut a ajuns la 1.450 lei, la care se adauga

21 mil. lei pentru familiile copiilor spitalizati

21 mil. lei pentru familiile copiilor spitalizati

Peste 21 milioane lei stransi, 18 milioane de lei investiti, peste 14.000 de parinti si copii si doua “Case Departe de Casa” construite la Bucuresti si Timisoara – acestea sunt coordonatele celor 18 ani de activitate ai Fundatiei pentru Copii Ronald McDonald in Romania. Fundatia a fost infiintata in 1998 si este principalul sustinator al celor doua case Ronald McDonald

Sandvisuri nemtesti pe placul romanilor

Sandvisuri nemtesti pe placul romanilor

McDonald’s Romania lanseaza, incepand cu 2 octombrie 2015, doua surprize de toamna: sandvisul Saxon cu vita si sandvisul Bavarez cu carnati. Cele doua produse fac parte din campania “Gust nemtesc pe placul romanului”, care aduce in atentia clientilor doua retete noi, in editie limitata si isi propune sa ii delecteze cu gusturi nemtesti sarbatorite in stil romanesc. Prin aceasta campanie,

Un maramuresean cu chef de bucatareala

Un maramuresean cu chef de bucatareala

Se poate manca la Bucuresti mai bine ca la Paris si intr-o “cantina” mai bine ca intr-un restaurant fin? Un maramuresean scolit la Paris in ale gastronomiei ne-a dovedit ca da. Cand vorbeste despre Maramures, lui Nicolai Tand i se lumineaza fata. Arata pe telefon fotografiile casei din Rozavlea si descrie un peisaj in care copiii alearga in curtea ce

Prima campanie in Dark Social din Romania

Prima campanie in Dark Social din Romania

McDonald’s Romania si agentia de digital Tribal Worldwide Romania au lansat  #MecSalutaJunimea, prima campanie in Dark Social din Romania. Dark Social reprezinta o comunicare la nivel personal, ce are loc intre utilizatorii retelelor sociale sau intre utilizatori si branduri, prin mesaje private, care nu sunt la dispozitia publicului larg. Mecanismul campaniei Cand grupurile de adolescenti de pe Facebook si-au propus

McDonald’s extinde lantul de cafenele

McDonald’s extinde lantul de cafenele

McDonald’s Romania anunta ca va ajunge in toamna acestui an la 19 cafenele McCafe la nivel national. Cafenelele deshise in acest an sunt gandite special pentru clientii McDonald’s din Buzau, Pitesti, Craiova si Bucuresti. Restaurantul din Buzau gazduieste de azi o cafenea McCafé cu noi produse dulci alaturi de cafele atent preparate, perfecte pentru a fi degustate impreuna cu prietenii,

McDonald’s gateste frantuzeste

McDonald’s gateste frantuzeste

McDonald’s Romania continua colaborarea cu Chef Nicolai Tand si lanseaza salata Grand Plaisir, cu o reteta distinsa pentru o vara perfecta. “Grand Plaisir este exact asa cum trebuie sa fie o salata: are ingrediente proaspete si gustoase, texturi diferite, dar care împreuna formeaza o combinatie rafinata de vara.Sunt încantat ca anul acesta am dus colaborarea cu McDonald’s mai departe si

McDonald’s Romania implineste 20 de ani

McDonald’s Romania implineste 20 de ani

Cu 700 de milioane de lei investiti in cei 20 de ani si o echipa de peste 4000 de angajati, McDonald’s ramane locul preferat de intanire al romanilor si mai ales locul in care se strang zilnic peste 150.000 de zambete. Inca din prima zi, o echipa de 260 de persoane a servit un numar impresionant de 15.300 de clienti,

Brandurile campioane in Top Social Brands 2015

Brandurile campioane in Top Social Brands 2015

Vodafone, Samsung si Coca-Cola ocupa primele trei pozitii in editia de anul acesta in Top Social Brands, clasamentul realizat de revista Biz, care reflecta gradul de implicare si vizibilitatea brandurilor prezente in social media din Romania. Ele sunt urmate de Telekom, Lidl, KFC, Avon, McDonald’s, L’Oreal si Pepsi. Rezultatele studiului au fost anuntate in cadrul conferintei Top Social Brands, eveniment