Noul val în media

Noul val în media

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel global devenind Wavemaker. Din noiembrie, noua agenție, parte din GroupM, există oficial și în România. Oana Pădure, CEO-ul agenției, ne-a povestit pașii acestei fuziuni și următoarele etape ale procesului de tranziție.   În ce context a intervenit această fuziune? Wavemaker a apărut ca răs­puns la o nevoie pe care am resimțit-o

Fuziune pe piața de media

Fuziune pe piața de media

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel global și devin WAVEMAKER, o nouă agenție de media, creare de conținut și tehnologie, cu venituri de peste un miliard de dolari. Noul brand creat, WAVEMAKER, poartă amprenta WPP și GroupM. “Wavemaker este noul brand al unei agenții globale cu o propunere extrem de puternică pentru clienți. Tim și echipa

Advertiserii neglijeaza multiscreening-ul

Advertiserii neglijeaza multiscreening-ul

Advertiserii romani ignora potentialul multiscreening-ului in comunicare, desi in tara noastra se inregistreaza cele mai mari procente in randul tarilor din regiune in ceea ce priveste procentul de multiscreening, arata  un studiu regional dezvoltat de MEC Studiul MEC Multiscreen a fost desfasurat pe un esantion de 5000 de persoane cu varste mai mari de 15 ani din cinci tari (Polonia,

O competitie locala poate insemna iesirea din starea de confort

O competitie locala poate insemna iesirea din starea de confort

<p> Bogdan Prajisteanu, ex-Managing Director al MEC Romania, jurizeaza in cadrul ADC*RO Awards la categoria Media.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> O competitie locala respectata care sa premieze creativitatea in comunicare insemna de multe ori depasirea barierelor legate de reducerea severa a bugetelor din ultimii 5 ani