MediaCom, rețeaua anului la Festival of Media Global Awards

MediaCom, rețeaua anului la Festival of Media Global Awards

MediaCom a devenit Agency Network of the Year la Festival of Media Global Awards 2017. Agenția s-a impus după ce a câștigat 18 premii: șase de aur, opt de argint și trei de bronz, împreună cu titlul de Campania Anului, pentru ‘Missing Type’ (client NHS Blood & Transplant, Marea Britanie). În plus, campaniile pentru P&G Gillette, P&G Head & Shoulders

O nouă identitate pentru Zenith

O nouă identitate pentru Zenith

Zenith a anunțat o nouă abordare în comunicarea media, susținută de lansarea unei noi identități de brand, a unei noi poziționări și o relansare a platformelor rețelei. Prin programul global de rebranding, site-ul www.zenithmedia.com este revizuit complet și include o sectiune interactivă, denumită “Global Intelligence”, cu date și prognoze legate de investițiile în publicitate. Procesul de rebranding a fost dezvoltat

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Cât de mult diferă consumul de media în rândul mamelor casnice și al celor care au un loc de  muncă? Studiul ”Working vs. Stay-at-home Moms’ Media Habits”, lansat de Starcom Mediavest Group România analizează obiceiurile de consum și preferințele celor două segmente de mame din mediul urban, precum şi particularităţile fiecărei categorii în accesarea canalelor media. În România, 38% dintre

Oana Petroff este noul CEO al MediaCom

Oana Petroff este noul CEO al MediaCom

Oana Petroff este noul CEO al MediaCom Romania, funcție ocupată anterior de Carmen Lixandru. Înainte de preluarea acestei poziții, timp de 12 ani a condus Mindshare România. În ultimii trei ani, echipa MediaCom a crescut de la 30 la 44 de angajați și la o cifră de afaceri de aproximativ 46 milioane de dolari. Printre clienții agenției se numără: P&G,

Creștere peste așteptări a pieței de media în a doua jumătate a anului

Creștere peste așteptări a pieței de media în a doua jumătate a anului

Piața de media din România a crescut cu 10% în 2016 comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 milioane de euro, potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Această evoluție depășește estimările raportului lansat în luna mai, care indicau un avans de 6% anul acesta, similar cu cel din 2015. Creșterea a fost determinată

Creștere de 31% pentru programmatic în 2017

Creștere de 31% pentru programmatic în 2017

Anul viitor, publicitatea de tip programmatic va crește cu 31%, devansând toate celelalte canale digitale și non digitale, se arată în raportul Zenith Programmatic Marketing Forecasts. Acest raport, care analizează 41 de piețe de publicitate, estimează că  programmatic-ul se va dezvolta mai rapid decât social media (unde creșterea va fi de 25%) și video online (+ 20%), iar o pondere

EXCLUSIV – In culisele Eurosport de la Roland Garros

EXCLUSIV – In culisele Eurosport de la Roland Garros

In timp ce pe zgura de la Roland Garros au loc batalii sportive captivante, in culise se intampla lucruri la fel de interesante. Sunt singurul jurnalist din Romania invitat de Discovery si Eurosport sa participe la turneul de tenis de la Roland Garros si sa intre in culisele Eurosport. Cand am primit invitatia Discovery si Eurosport de a participa la

Top 30 cei mai mari proprietari de media ai lumii

Top 30 cei mai mari proprietari de media ai lumii

Alphabet, holding-ul care detine Google, a devenit cel mai mare proprietar media din lume in Top 30 Global Media Owners, publicat de Zenith. Veniturile media ale acestei companii cumuleaza 60 miliarde de dolari, cu 166% mai mult decat compania situata oe locul 2, Walt Disney. Clasamentul este stabilit dupa veniturile media, conform estimarilor Zenith. Zenith defineste veniturile media ca fiind

Piata de media din Romania: 351 mil. euro in 2016

Piata de media din Romania: 351 mil. euro in 2016

6% a fost cresterea pe care a inregistrat-o piata de media din Romania in 2015 comparativ cu anul anterior si se asteapta ca procentul de crestere sa se mentina si anul acesta, arata cea de-a xx-a editie a raportului Media Fact Book realizat de agentia Initiative, parte a grupului IPG MediaBrands. Volumele derulate in televiziune au crescut cu 7% fata

Netflix revolutioneaza lumea televiziunii

Netflix revolutioneaza lumea televiziunii

Fenomenul Netflix, inceput in America, s-a extins de anul acesta in toata lumea si are peste 75 de milioane de abonati, in mai mult de 190 de tari. Liderul mondial al televiziunii pe internet ofera peste 125 de milioane de ore de emisiuni TV si filme pe zi, inclusiv seriale originale, documentare si filme de lungmetraj. M-am numarat pritre jurnalistii