Românii și mirajul super-ofertelor turistice

Românii și mirajul super-ofertelor turistice

Turiștii români încep să se distanțeze de mirajul super-ofertelor și al prețurilor foarte mici, arată un studiu realizat de compania de cercetare Mercury Research. Studiul vine în contextul unor evenimente nefericite în industria turismului la nivel național și introduce pentru prima dată elementul “încrederii” în discuția legată de achiziționarea vacanțelor. Studiul Mercury Research evidențiază că turiștii români încep să se

Brandingul de servicii, o piata cu potential  

Brandingul de servicii, o piata cu potential  

La zece ani de la crearea identitatii Mercury Research, managementul companiei a ajuns la concluzia ca se simtea nevoia de o improspatare, in special pe zona de  rapoarte si prezentari PPT, care sunt practic cea mai importanta carte de vizita a companiei. Rezultatele studiilor sunt prezentate in majoritatea cazurilor in format ppt si, desi continutul era bun, forma nu era

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

<p> In iunie a avut loc cea de a treia editie ESOMAR Meetup Romania, in parteneriat cu Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Stiinte Economice. In cadrul evenimentului, speakerii romani si internationali au raspuns la intrebarea “Cercetarea de piata – spender sau saver?”.</p> <p>  </p> <p> Iata care au fost principalele concluzii pe marginea temei dezbatute:</p> <p>  </p> <p>

Eficienta cu sau fara cercetare?

Eficienta cu sau fara cercetare?

Din punct de vedere statistic, exista probabilitatea ca o campanie sa fie eficienta fara cercetare. Exemplele din practica de zi cu zi arata contrariul numai si pentru simplul fapt ca prin cercetare se minimizeaza riscul esecului. Daca n-ai habar ce cauti si nici cui te adresezi, nu ai cum sa fii eficient. Iar cand vine vorba de eficienta in comunicare,