Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

Cea mai nouă campanie Metro Cash & Carry România, dezvoltată în parteneriat cu Geometry Global România, îl are drept protagonist pe Pavel Bartoș. Campania susține programul ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat de companie în urmă cu 2 ani. Campania de anul acesta debutează cu un spot tv de 30 de secunde în care

Campanie Metro, sub semnătura Tempo

Campanie Metro, sub semnătura Tempo

Campania de Crăciun de anul acesta a Metro poartă semnătura agenției de publicitate Tempo. Intitulată ”Campionii Crăciunului”, campania îi are în prim-plan pe antreprenorii de la magazinul Matei & Fiul și restaurantul Vagonul de Gătit, care participat și în campania aniversară Metro 20 ani și în cea dedicată Zilei Micilor Afaceri. Pe lângă un spot TV, campania include execuții online,

Tempo Advertising semnează campania aniversară METRO

Tempo Advertising semnează campania aniversară METRO

Campania care marchează aniversarea a 20 de ani de la deschiderea primului magazin METRO în România poartă semnătura agenției Tempo Advertising. ”Campania aniversară spune povestea a două afaceri ce ar putea reprezenta pe oricare dintre cele două părți – clienți ăi parteneri. ‘Matei și fiul‘ este o afacere de familie, un magazin ce s-a dezvoltat de la an la an

Parteneriatul METRO GROUP si Grupul Auchan intra intr-o noua etapa

Parteneriatul METRO GROUP si Grupul Auchan intra intr-o noua etapa

METRO GROUP si GRUPUL AUCHAN anunta astazi acordul de intrare intr-o noua etapa a parteneriatului lor la achizitii, la nivel national in Romania, dupa initierea acestui pas in Franta, saptamana trecuta. Dupa ce in luna noiembrie 2014, cei doi parteneri au inceput cooperarea la nivel international, pe fondul unui context deflationist si a unei evolutii importante in peisajul retailului european,

Legume romanesti, cu gust de gradina

Legume romanesti, cu gust de gradina

Romanii vor tot mai mult legume si fructe cultivate ca pe vremea bunicii, cu gust si miros de gradina. Marii comercianti au raspuns si au incheiat parteneriate cu producatorii locali pentru a aduce la raft legume romanesti crescute traditional. La piata, oamenii intreaba mai intai daca ardeii sunt romanesti, daca rosiile sunt “de-ale noastre” si abia apoi cumpara. |n ultimii

Auchan Pallady, primul Real rebranduit

Auchan Pallady, primul Real rebranduit

<p> Auchan Pallady este primul magazin din seria de 20 de foste hipermarketuri Real remodelat, investitia ridicandu-se la 2 milioane euro/magazin. Magazinul Auchan Pallady are 10.000 de metri patrati si cuprinde peste 50.000 produse.</p> <p>  </p> <p> Auchan Romania are in plan investitii ambitioase, pe langa rebranduirea magazinelor preluate de la grupul Metro compania intentionand sa construiasca inca un magazin

Strategia bate concurenta

Strategia bate concurenta

Jucatorii din retailul romanesc au reinceput ofensiva deschiderilor de magazine, un semnal imbucurator pentru economie. Motivul principal este consolidarea pentru cota de piata, avand in vedere ca in urmatorii ani piata are perspective pozitive de crestere. Retailul romanesc are inca un potential imens de crestere si dezvoltare, doar comparand cu statele din jur, ca sa nu mai vorbim de cele

Retailul face toti banii

Retailul face toti banii

Companiile au anuntat pentru acest an o adevarata explozie de deschidere de magazine, locuri de munca noi si planuri de extindere, fara precedent in ultimii patru ani. Sa fie un semnal de crestere economica? Mega Image, Lidl, Carrefour, Auchan, Cora, Profi, Billa, Metro sunt doar cateva nume dintre cei mai activi  retaileri din piata. Cei care au deschis magazine in