De ce nu poți arde etape în brandingul personal?

De ce nu poți arde etape în brandingul personal?

Brandingul personal nu e un selfie. Nici un monolog. Nici o oglindire pe gratis. Ce înseamnă totuși acest proces și mai ales de ce nu este bine să arzi etapele? de Mihaela Rădulescu Demersul de branding personal este ca un raționament coerent de la premise la concluzii. Dacă accepți premisele, nu ai cum să nu accepți concluziile, iar dacă nu

Reputatia, cea mai solida investitie si cea mai valoroasa moneda a viitorului

Reputatia, cea mai solida investitie si cea mai valoroasa moneda a viitorului

  Reputatia pare o realitate vaga, este ca un halo impalpabil dar totusi prezent in jurul unui om, unei companii, unei tari. Este posibila gestionarea acestui intangibil, putem sa ne controlam cu adevarat reputatia? Text de Mihaela Radulescu  De ce vorbim azi mai mult ca oricand despre reputatie? Pentru ca ea a inceput sa conteze mult, dat fiind ca vietile

Mihaela Radulescu: Un business pe o nisa a niselor

Mihaela Radulescu: Un business pe o nisa a niselor

<p> Dupa ce timp de 14 ani a fost Client Service Director in mai multe agentii de publicitate si Senior Consultant la Brandient, Mihaela Radulescu a lansat Innerout, “un antreprenoriat care ajuta antreprenoriatele sa se defineasca”. Aceasta este, pe scurt, esenta noului business de consultanta in branding persponal. Mai multe despre ce a motivat-o sa intre pe aceasta nisa si