Inovația ca ingredient secret

Inovația ca ingredient secret

Farmec a deschis primul magazin Gerovital, în ansamblul comercial ParkLake din București. O investiție de 67.000 de euro și un prim pas al strategiei de îmbunătățire și modernizare a rețelei de magazine în țară, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec, care și-a propus deschiderea a cel puțin 50 de magazine în următorii cinci ani. Gerovital este pe locul 1

Lecții de business: Mircea Turdean, Farmec

Lecții de business: Mircea Turdean, Farmec

Pune pasiune în tot ceea ce faci! Pentru a atinge succesul, este nevoie ca totul să fie făcut cu pasiune. În momentul în care există pasiune, sarcinile nu mai sunt resimțite ca fiind datorii sau obligații, ci ca noi provocări de a deveni mai bun. În plus, pasiunea te motivează mai mult decât orice și te ajută să cauți mereu

Primul magazin Gerovital

Primul magazin Gerovital

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a deschis primul magazin Gerovital din România și, totodată, primul magazin al companiei din București. Astfel, după inaugurarea noului magazin din Timișoara, producătorul clujean continuă extinderea rețelei de magazine proprii la nivel național. Situat în ansamblul comercial Park Lake din București, noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 52 de metri

Mircea Turdean: cand ne propunem ceva, ajungem departe

Mircea Turdean: cand ne propunem ceva, ajungem departe

Producatorul de cosmetice Farmec a lansat linia de produse Gerovital Plant avand la baza uleiul organic din flori de mac. Cu ocazia lansarii, am discutat cu Mircea Turdean, CEO al companiei, despre munca pe care o implica lansarea unei game de cosmetice si planurile de dezvoltare ale brandurilor din portofoliu. Ce implica lansarea unei game precum Gerovital Plant? Lansam in

Farmec de Barcelona

Farmec de Barcelona

Partenerul companiei Farmec din Barcelona, Mercatrom Alimentacion SL, a inaugurat recent primul magazin de brand Farmecdin Spania, in Barcelona, pe strada Carrer Provenca, o zona foarte accesibila publicului, aflata aproape de centrul metropolei. Deschiderea noului magazin de brand Farmec in Barcelona, unul dintre cele mai apreciate orase din lume de catre turistii de pretutindeni, a venit ca raspuns la cererile

In ring cu gigantii

In ring cu gigantii

Mircea Turdean face business intr-un stil propriu. Conduce o companie detinuta de propriii sai angajati si isi asuma rolul de outsider intr-o industrie dominata de multinationale. Cuvantul “esec” a fost inlocuit din vocabularul lui de luptator de anduranta cu “adaptabilitate”.   Romania postrevolutie a reprezentat, pentru multinationale, o buna oportunitate de a investi. Fie ca vorbim de intrarea pe piata