Mirinda pregătește terenul pentru o nouă aromă

Mirinda pregătește terenul pentru o nouă aromă

Un nou sortiment va completa gama Mirinda, începând cu acest an. Pentru a alege între ananas și pepene, compania apelează chiar la fanii băuturii. Aceștia își pot exprima opțiunea folosind platforma www.mirinda.ro, precum și pe toate celelalte canale de comunicare ale brandului. Campania intitulată Bătălia aromelor cuprinde o serie de provocări pe pagina de Facebook Mirinda România, dar și acțiuni

Repozitionare Mirinda

Repozitionare Mirinda

Sub sloganul “Zapaceste-ti simturile”, Mirinda lanseaza un nou gust de portocale si anunta o repozitionare a brandului. Astfel, gama Mirinda beneficiaza de un nou ambalaj pentru toate cele patru sortimente: portocale, struguri, pere si lamaie. Surprizele pregatite de Mirinda vor fi dezvaluite fanilor care umaresc pagina de Facebook Mirinda Romania, unde vor avea loc o serie de activari dedicate acestora, pe

Gust de pere de la Mirinda

Gust de pere de la Mirinda

Mirinda a lansat pe piata romaneasca un nou sortiment de suc de pere. Noul produs completeaza gama de bauturi racoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lamaie si struguri. In noua campanie Mirinda, para ia locul marului in povestile care l-au consacrat. Acestea sunt comunicate prin spot TV, prin canalele de social media si prin activitati de PR. Din partea