Câștigătorii EFFIE 2018

Câștigătorii EFFIE 2018

Agenția Jazz Communication a câștigat trofeul Grand Effie al ediției din 2018 a competiției Romanian Effie Awards, pentru campania TOGETHER FOR MagicHOME. Inițiativa a însemnat 636 de oameni care au stat non-stop, timp de 23 de zile, pe Scaunul Solidarității, amplasat în vitrina Galateca, cu scopul de a strânge fonduri pentru MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu

Guvernul de poveste

Guvernul de poveste

Next Advertising a creat pentru editura ALL campania “Citeste Povesti!”, prin care se urmareste constientizarea importantei povestilor si a orei de lectura in dezvoltarea copiilor si, in final, in transformarea intregii societati. Campania a pornit de la ideea ca atunci cand copiii invata de la personajele din povesti valorile adevarate, lumea de maine va fi construita de ei pe aceleasi

Albalact investeste in 8 milioane de euro

Albalact investeste in 8 milioane de euro

Albalact a lansat pentru brandul Zuzu un nou ambalaj, care domina de multa vreme piata americana a laptelui – bidonul de plastic cu maner. Design-ul intregii game de sticle de plastic cu maner, pentru care Albalact detine exclusivitate pe piata din Romania, a fost dezvoltat special pentru compania noastra, tinand cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, aspectul curgerii

Next semneaza noua campanie Aroxol

Next semneaza noua campanie Aroxol

Next Advertising a lansat o noua campanie de promovare pentru brandul Aroxol, sub deviza “Eficienta contra insectelor, protectie pentru tine si familia ta”. Lansata pe 16 mai, campania se va desfasura pe o perioada de 10 saptamani si va cuprinde o serie de spoturi TV. Primul spot descrie cateva scene din viata contabilului Petrachescu, care cu ajutorul Lichidului Instant Aroxol

Davide

Davide

Aneta Bogdan despre Liviu David Pentru cariera mea in marketing, constructia brandului Connex a insemnat o piatra de hotar, iar campania de imagine de brand “Viitorul suna bine” produsa in 1997 – a insemnat (mai presus de movement-ul ideologic generat pe piata locala de advertising si de impactul aiuritor in constiinta consumatorilor de telefonie mobila) the beginning of a beautiful

Liviu David: Le fac viata “greuta” celor care se multumesc cu “asa si asa”

Liviu David: Le fac viata “greuta” celor care se multumesc cu “asa si asa”

A inceput aventura in publicitate de pe vremea D’Arcy. A zburat apoi pana la capatul lumii, unde a cunoscut perspectiva australiana a advertisingului. A revenit apoi in apele zbuciumate din care a plecat. Din 2006, Liviu David este director de creatie la Next Advertising si se lupta zi de zi cu morile de vant ale unei industrii care inca se

Te multumesti cu putin?

Te multumesti cu putin?

“Vreau sa fiu cel mai taricel”, “Macar sa iesim pe locul doi” sau “Esti pur si simplu OKeiutz” sunt enunturile prin care noua campanie Zilele Biz a ales sa lupte contra mediocritatii in mediul de business romanesc. Cu un mesaj puternic care indeamna sa nu ne mai multumim cu putin, campania “Bunicel”, propusa de agentia de publicitate Next Advertising pentru

Lupta impotriva mediocritatii

Lupta impotriva mediocritatii

Oglinda, oglinjoara, cine este cel mai bunicel si desteptut din tara? Daca raspunsul oferit de oglinda din poveste este exact numele celui care adreseaza intrebarea, exista sanse foarte mari ca acesta sa nu fie tocmai multumit de cele auzite, nu? Sa isi doreasca sa schimbe ceva. Sa devina cel mai bun! La fel si in mediul de afaceri. Nimeni nu

Creative Social Responsability

Creative Social Responsability

In plina criza, cand toata piata de publicitate s-a concentrat doar pe salvarea bugetelor din sfera comerciala si pe cresterea competentelor de new media, Next a avut curaj sa porneasca si in businessul binelui. Next este singura agentie de publicitate din Romania cu un departament specializat in dezvoltarea de proiecte sociale si de CSR. Din 2006, de cand a venit

Inocenta a murit, dar pasiunea mai are sanse sa reinvie

Inocenta a murit, dar pasiunea mai are sanse sa reinvie

De sase ani Liviu David conduce departamentul de creatie al Next Advertising. Sunt sase ani de munca, timp in care echipa si-a definit un stil aparte.   Ati fost primii cu multe proiecte de advertising si totusi nu prea va laudati. De ce? Ati auzit de vreo agentie din Romania care sa nu tipe in gura mare ca este “creativa