Biz CEO Exchange

Biz CEO Exchange

Un lider adevărat primește deschis orice provocare, iar un CEO de top se adaptează rapid la schimbare. Proiectul Biz CEO Exchange a convins zece ocupanți ai  fotoliului de CEO din companii de top din România să facă pentru o zi  schimb de locuri și de experiențe. Managerii de top care au acceptat provocarea  de a deveni CEO pentru o zi

Curajul  de a îndrăzni

Curajul de a îndrăzni

Motto-ul preferat al Nicoletei Eftimiu, pe care încearcă să îl imprime și echipei, este „Better ask for forgiveness than for permission”, asta pentru că abilitatea de asumare a riscurilor este esențială într-o piață dinamică și competitivă. Cum vedeți rolul unui CEO în 2017? Cred că un CEO este ca un antrenor: înțelege și maximizează potențialul fiecărui jucător pentru succesul întregii

Impactul Coca-Cola asupra economiei României

Impactul Coca-Cola asupra economiei României

Prezența sistemului Coca-Cola în România aduce o valoare adăugată de 448 de milioane de euro în economia locală.  V-ați întrebat vreodată ce înseamnă Coca-Cola pentru economia din România? La această întrebare poate răspunde studiul „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, dat astăzi publicității. Potrivit acestuia, prezența sistemului Coca-Cola pe piața locală generează o valoare adăugată de 448 de milioane

Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager, Coca-Cola România și Moldova

Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager, Coca-Cola România și Moldova

Nicoleta Eftimiu este Franchise Country Manager la Coca-Cola România și Moldova începând cu luna ianuarie 2017, aceasta fiind cea mai înaltă poziție în structura organizatorică a companiei pentru țările din Europa de Sud-Est. În plus, este prima femeie desemnată să conducă operațiunile Coca-Cola din cele două regiuni. Pe parcursul ultimilor 19 ani, Nicoleta Eftimiu a lucrat direct sau indirect pentru

Promovare la conducerea Coca-Cola

Promovare la conducerea Coca-Cola

Coca-Cola o promovează pe Nicoleta Eftimiu la conducerea operațiunilor din România și Moldova, oferindu-i poziția de Franchise Country Manager. Aceasta a ocupat anterior poziția de Director de Marketing. Nicoleta Eftimiu este prima femeie care a deținut această funcție în cadrul companiei. Atuurile sale sunt: dedicarea față de inovație, curajul de a face lucrurile mereu altfel și abordarea sa cu privire

Lecțiile diferențierii

Lecțiile diferențierii

Într-o lume plină de lămâi, fii o lime. Sub acest slogan a fost lansată o nouă băutură, Coca-Cola Lime. Despre această lansare, un proiect dezvoltat integral de echipa de marketing din România, povestește Nicoleta Eftimiu. ”Un bun marketer trebuie să aibă toate simțurile deschise, să fie alert. În ziua de azi, marketingul se practică, nu se mai învață din cărți.