Jumatate de miliard de euro pentru Telekom Romania

Jumatate de miliard de euro pentru Telekom Romania

Telekom Romania a inregistrat in primele sase luni din 2015 venituri de 507,4 milioane de euro. In al doilea trimestru din 2015, Telekom Romania Communications a avut venituri de 150,5 milioane de euro cu 0,5% mai mari decat in aceeasi perioada din 2014, totalizand 229,2 milioane de euro in prima jumatate din 2015, cu 2,3% peste rezultatul de anul trecut.

Campanie pan-europeana

Campanie pan-europeana

Campania de imagine Deutsche Telekom, “Conectam oamenii oriunde in Europa!”, a fost lansata si in Romania, alaturi de alte zece tari. Mesajul central al campaniei este ca tehnologia conecteaza oameni si piete peste granite.  Pana in 2018, grupul Telekom isi propune sa devina furnizorul de telecomunicatii numarul unu din Europa. In acest sens, va investi in tehnologii moderne si o

Experiente impreuna la Biz Marketing Xchange

Experiente impreuna la Biz Marketing Xchange

Intr-o lume agitata in care fiecare manager lupta in teritoriul propriu pentru mentinerea pozitiei, Telekom Romania a ales sa sustina Biz Marketing Xchange, un proiect despre inspiratie si curaj, despre initiativa si puterea networkingului, care iese din paradigma clasica de business, dezvoltat de echipa Biz dupa o idee GMP Advertising. “Unde ne gasim inspiratia in munca noastra? Din intalnirile cu

Telekom Romania va investi 160 mil. euro in 2015

Telekom Romania va investi 160 mil. euro in 2015

Dupa ce a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri de 1,02 miliarde de euro, Telekom anunta ca va investi in Romania peste 160 de milioane de euro in dezvoltarea infrastructurii de comunicatii “O parte din acest buget va veni din exploatarea activelor colaterale, precum portofoliul imobiliar si vechea infrastructura de cupru, care vor genera capitalul necesar pentru indeplinirea acestui

Numiri si functii noi in cadrul Romtelecom si Cosmote Romania

Numiri si functii noi in cadrul Romtelecom si Cosmote Romania

Incepand cu 1 august 2013, Romtelecom si Cosmote crearea unor noi pozitii in cadrul celor doua companii: Noile pozitii sunt: Director Executiv Strategie, Transformare si Servicii Wholesale Romania; Director Executiv Managementul Aprovizionarii Romania; Director Executiv Relatii ale Companiei Romania; Director Comunicare Romania si Sef de Birou Romania. Toate aceste pozitii raporteaza CEO-ului Romtelecom si Cosmote Romania, Nikolai Beckers. Gunnar Pahnke