Genius se extinde în 300 de localități din întreaga țară
Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din toate categoriile de produse și pentru orice nevoi, Genius,...
Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din toate categoriile de produse și pentru orice nevoi, Genius,...
Deși neuniform reprezentată, digitalizarea atinge zone tot mai întinse, la nivel de populație și de servicii. Ca atare, atât furnizorii de...
Odată cu creșterea rapidă a tehnologiei Deepfake, este crucial să fim la curent cu instrumentele potrivite pentru a identifica și gestiona...
Orange lansează în România noua semnătură de brand, “Orange e aici”, după anunțarea ei la nivelul Grupului Orange, în ianuarie 2024....
Telekom Romania Mobile lansează serviciul Buy-Back exclusiv online, pentru toți clienții care vor să își valorifice telefoanele vechi, în schimbul unui...
Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a înregistrat o cifră de afaceri de 6.2 milioane euro...
Valentine's Day, Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, devine o oportunitate de marketing exploatată intens de către comercianții din România, aspect reflectat...
Mai mult de o treime dintre adolescenții consultați de World Vision România (34.2%) au fost abordați online, de către adulți, cu...
Un business online, „de familie”, cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, Neakaisa.ro și-a găsit o formă de exprimare și...
eMAG lansează Nutrition & Vitamins Shop, un magazin de tip shop-in-shop online dedicat vitaminelor, suplimentelor alimentare și remediilor naturiste. Astfel, clienții...
Peste 80% dintre utilizatorii din România au observat o amplificare a fraudelor online și a scam-urilor care fie i-au vizat în...
eMAG lansează primul shop-in-shop destinat produselor dermato-cosmetice: sub umbrela eMAG Dermato Shop, clienții pot identifica o gamă de peste 3.000 de...
Connections Consult (CC), grup de companii de transformare digitală, listat pe Piața AeRO a Bursei de Valori București, dezvoltă o nouă...
Valoarea medie lunară a coșului de cumpărături a crescut cu 10% - 15% în 2022. În ultimele 3 luni, cumpărăturile de...