Studiu: românii și conținutul video online

Studiu: românii și conținutul video online

Internauții români vizionează videoclipuri online aproape în egală măsură atât pe calculator/laptop (83%), cât și pe telefonul mobil (73%). Televizorul pare să fie din ce în ce mai conectat la mediul online (29%). 8 din 10 români vizionează video-uri online pentru relaxare și mai mult de jumătate din nevoia de a învăța ceva nou și pentru inspirație. Alții, pentru a

Shoppingul devine din ce în ce mai global

Shoppingul devine din ce în ce mai global

Odată cu amploarea luată de internet, activitatea de shopping a devenit globală. Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune și dorința de a cumpăra un anumit brand sau produs, arată studiul UPS Europe Pulse of the Online Shopper din 2017. Ce înseamă aceste rezultate? Nu doar oportunități

Provincia domină vânzările evoMAG

Provincia domină vânzările evoMAG

Pentru prima oară în istoria evoMAG, comenzile din provincie le-au depășit pe cele din București, reprezentând 60% din vânzările totale ale retailerului online. “Creșterea vânzărilor în provincie este o schimbare foarte importantă care ne confirmă o direcție de urmat și care se regăsește în strategia noastră pentru acest an”, spune Mihai Pătrașcu, CEO al evoMAG. Unul dintre catalizatorii acestei evoluții

Ce au văzut românii pe YouTube în 2017

Ce au văzut românii pe YouTube în 2017

Vedeta globală de pe YouTube în acest an a luat partea leului în printre utilizatorii români ai site-ului, potrivit unui comunicat Google. “Indiferent de tipul de conținut, vedeta incontestabilă a acestui an este “Despacito”. Atât în varianta originală, cât și “cover”, Despacito este liderul popularității pe YouTube”, se arată în comunicat. Listele YouTube Rewind cuprind clipuri încărcate în 2017 și

Ziua Afacerii Tale 2017

Ziua Afacerii Tale 2017

Suntem înconjurați de afaceri, mai mici sau mai mari, de la locul de unde ne cumpărăm cafeaua dimineața, până la magazinul din colț sau patiseria acea care face numai bunătăți. Fiecare afacere joacă un rol important în cadrul comunităților și din acest motiv, METRO Cash & Carry România organizează cea de-a doua ediție a ”Ziua Afacerii Tale”. Această ediție a

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Nu vă speriați, nu este vorba despre vânzarea Amazon, ci doar despre ambiția lui Jeff Bezos de a transforma compania pe care a fondat-o în acel loc unde vor duce toate drumurile cumpărătorilor în următoarele decenii. Pentru patru ore, pe 27 iulie, Jeff Bezos a fost cel mai bogat om de pe planetă, cu o avere estimată la peste 92,3

ClassIN pariază pe piața de design din Dubai

ClassIN pariază pe piața de design din Dubai

Soluțiile de design interior concepute de ClassIN au ajuns și în Emiratele Arabe. Compania fondată de antreprenoarele Camelia Șucu și Genoveva Hossu s-a extins prin deschiderea unei reprezentanțe în Dubai, în parteneriat cu Irina Matei. Astfel, furnizorul de soluții la cheie și concepte integrate în materie de amenajări ajunge la un număr de șase puncte de lucru naționale și internaționale.

Primul masterat online în domeniul inovației și al antreprenoriatului

Primul masterat online în domeniul inovației și al antreprenoriatului

HEC Paris și Coursera lansează împreună primul program de masterat internațional online, în domeniul inovației și al antreprenoriatului. Acest program de studii post universitare se adresează profesioniștilor care își doresc să aducă inovația în organizațiile în care lucrează sau celor care vor să transforme în business o idee inovatoare. Peter Todd, decanul HEC Paris, este de părere că astăzi nevoia

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Cât de mult diferă consumul de media în rândul mamelor casnice și al celor care au un loc de  muncă? Studiul ”Working vs. Stay-at-home Moms’ Media Habits”, lansat de Starcom Mediavest Group România analizează obiceiurile de consum și preferințele celor două segmente de mame din mediul urban, precum şi particularităţile fiecărei categorii în accesarea canalelor media. În România, 38% dintre

Băcănia ROD deschide magazin online

Băcănia ROD deschide magazin online

Începând cu luna februarie, produsele Băcăniei ROD  pot fi cumpărate și online, pe www.bacaniarod.ro. Magazinul online vine în completarea spațiului din strada D.I. Mendeleev, din zona Piața Amzei.  Livrarea comenzilor se face în București în 24h, iar în restul țării în 48h.  Băcănia ROD comercializează cinci categorii de produse: conserve de casă (dulceţuri, salate, murături, miere, uleiuri presate la rece)