Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Cel mai mare accelerator din lume, Techstars, și Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, au ales să finanțeze proiectul românesc The Pole Society pentru a realiza prima rețea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor și outdoor. Startup-ul românesc a participat la prima ediție a acceleratorului Techstars Dubai, program care se concentrează pe

Primul  instrument de masurare si planificare de digital OOH din Romania

Primul  instrument de masurare si planificare de digital OOH din Romania

Compania de outdoor digital Phoenix Media a lansat SETI, prima aplicatie de planning programmatic. SETI (Sistem Extins de Trafic Integrat) este rezultatul unui studiu derulat impreuna cu D&D Research, care si-a propus sa identifice un profil demografic al persoanelor aflate in trecere pe langa cele mai tranzitate 43 de locatii din Bucuresti. Mai exact, SETI reprezinta primul instrument de masurare

Investitiile in publicitatea OOH, 27 milioane de euro pana in iunie 2015

Investitiile in publicitatea OOH, 27 milioane de euro pana in iunie 2015

Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea outdoor au crescut in  primul semestru din 2015 cu 6% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 27 milioane EUR (ratecard). Aceasta evolutie pozitiva din primul semestru al anului 2015 respecta tendinta generala de stabilitate a investitiilor in publicitatea OOH