Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Cel mai mare accelerator din lume, Techstars, și Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, au ales să finanțeze proiectul românesc The Pole Society pentru a realiza prima rețea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor și outdoor. Startup-ul românesc a participat la prima ediție a acceleratorului Techstars Dubai, program care se concentrează pe

Primul  instrument de masurare si planificare de digital OOH din Romania

Primul  instrument de masurare si planificare de digital OOH din Romania

Compania de outdoor digital Phoenix Media a lansat SETI, prima aplicatie de planning programmatic. SETI (Sistem Extins de Trafic Integrat) este rezultatul unui studiu derulat impreuna cu D&D Research, care si-a propus sa identifice un profil demografic al persoanelor aflate in trecere pe langa cele mai tranzitate 43 de locatii din Bucuresti. Mai exact, SETI reprezinta primul instrument de masurare

GDF SUEZ devine ENGIE si in Romania

GDF SUEZ devine ENGIE si in Romania

GDF SUEZ Energy Romania anunta schimbarea marcii comerciale in ENGIE. Adoptarea noului brand face parte din procesului international de rebranding al marcii GDF SUEZ in ENGIE, derulat sub moto-ul «Lumea se schimba si, odata cu ea, energia noastra», anuntat de Grup in data de 24 aprilie 2015. Schimbarea de marca este realizata intr-un context in care domeniul energiei este marcat

Investitiile in publicitatea OOH, 27 milioane de euro pana in iunie 2015

Investitiile in publicitatea OOH, 27 milioane de euro pana in iunie 2015

Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea outdoor au crescut in  primul semestru din 2015 cu 6% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 27 milioane EUR (ratecard). Aceasta evolutie pozitiva din primul semestru al anului 2015 respecta tendinta generala de stabilitate a investitiilor in publicitatea OOH

“To Think or to Sink” – asta-i intrebarea

“To Think or to Sink” – asta-i intrebarea

<p> La cea mai recenta editie a <a href=”http://www.zilelebiz.ro”>Zilelor Biz</a>, in fata unei audiente inspirate, am avut ocazia sa prezint cateva dintre cele mai curajoase idei pe care Affichage Romania  le-a implementat in 2012. Fiecare dintre ele reprezinta o premiera, nu doar pentru companie, ci si pentru industrie. Stim cu totii ca outdoor-ul in Romania traverseaza o perioada complicata si

Inovatia e ca designul, dar ar trebui sa coste doar o fractiune din el

Inovatia e ca designul, dar ar trebui sa coste doar o fractiune din el

<p> Cu peste 15 ani experienta in industria de outdoor  europeana, Frank Mayr este Chief Techology Officer la Affichage Romania de la inceputul anului. In ultimele luni, el s-a concentrat pe modernizarea si cresterea companiei ca furnizor de servicii premium outdoor. Cum vede el piata romaneasca si care sunt transformarile la care el lucreaza impreuna cu echipa in cadrul Affichage

Interviu Corneliu Cherbis

Interviu Corneliu Cherbis

<p> <strong>Cel mai mare grup de outdoor cu actionariat local nu a facut inca pasul spre digital si nu regreta acest lucru deoarece numai peste cativa ani este posibil ca nisa aceasta sa atinga pragul optim de monetizare. </strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Ce defineste piata locala de OOH?</strong></p> <p> Pana in 2008 piata de outdoor a fost marcata de o