Casa inteligentă, cu soluții Telekom

Casa inteligentă, cu soluții Telekom

Telekom si Vivid au prezentat astazi primul proiect de casa modulară inteligentă din România, care integrează o soluție completă de tip Smart Home de la Telekom. Aceasta oferă un ecosistem complet pentru monitorizarea si controlul inclusiv de la distanță al locuinței, precum și servicii de Internet TV și conectivitate. Soluția, instalată într-o casă demonstrative, are la bază centrala generală Home

Constanța Smart City, powered by Telekom

Constanța Smart City, powered by Telekom

Telekom Romania a lansat în Constanţa un nou proiect-pilot de tip Smart City, ce include soluții pentru parcare și iluminat inteligent, stâlp de iluminat multifuncțional (cu componentă de supraveghere video, stație de încărcare electrică pentru autovehicule, senzori pentru mediu, display LED), precum și wi-fi gratuit.   Soluțiile implementate de Telekom Romania în zona Sălii Sporturilor din Constanța constau în echiparea

Experiente de marketing impreuna

Experiente de marketing impreuna

Pentru Telekom Romania, proiectul Biz Marketing Xchange a fost ocazia perfecta de a contribui la crearea unei comunitati solide a oamenilor de marketing din Romania.  Crearea de oportunitati de a gasi solutii noi sau neasteptate prin schimbul de experiente, opinii si cele mai bune practici – acesta a fost imboldul pentru implicarea Telekom Romania in proiectul Biz Marketing Xchange. Era

Strategia Telekom pentru sustinerea businessului romanesc

Strategia Telekom pentru sustinerea businessului romanesc

Telekom Romania si-a consolidat in ultimii ani pozitia pe segmentul de solutii IT&C la cheie care sa acopere intregul spectru de nevoi de business.  Despre proiectele implementate in acest domeniu, dar si schimbarile intervenite in asteptarile clientilor am discutat cu Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania. Cum s-au schimbat nevoile de comunicatii ale companiilor din Romania in

De la telefonie, la televiziune

De la telefonie, la televiziune

<p> <strong>De cativa ani de zile, Romtelecom se extinde pe piete noi, atacand cu succes serviciile de internet si televiziune. Ovidiu Ghiman detaliaza modul in care segmentul TV va deveni pilonul principal al businessului companiei.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Romtelecom este tot mai activa in zona de furnizare de continut, prin brandul Dolce. Are acest segment potentialul de a deveni principalul

Pariuri pentru noul an

Pariuri pentru noul an

<p> <strong>Ajunsi la final de an, am decis sa privim ca intotdeauna spre viitor si sa alegem oamenii care, credem noi, vor fi in centrul atentiei in 2011. Pariem pe acesti profesionisti care vin nu doar din business, ci si din arta si credem ca se numara printre cei care vor modela Romania nu doar pe plan intern, ci mai