Cidrul, un nou pariu castigator

Cidrul, un nou pariu castigator

La aproape sase luni de la lansarea pe piata din Romania, cidrul Somersby se bucura deja de aprecierea romanilor. Despre cresterea popularitatii cidrului, planurile companiei cu Somersby si o piata estimata la opt milioane de litri ne-a povestit Paul Markovits, Vice-Presedinte de Marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB).    La finalul anului trecut, URBB a lansat si in Romania

Paul Markovits, United Romanian Breweries Prod

Paul Markovits, United Romanian Breweries Prod

Paul Markovits este Marketing Vice – President in cadrul United Romanian Breweries Prod din 2014, dupa ce anterior a lucrat pentru Heineken Romania. Detine o diploma de Master of Arts in International Marketing Communications la Graduate School of California State University, si o diploma de Master of Science la Universitatea Politehnica Bucuresti, precum si numeroase specializari in marketing si management.

Schimbari in marketingul URBB

Schimbari in marketingul URBB

Paul Markovits este noul Vice-Presedinte de Marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB), incepand cu aceasta luna. Din aceasta functie, Paul Markovits va gestiona strategia de marketing pentru toate marcile companiei: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Granini si Bilbor. Roccos Cosmatos este cel care a detinut aceasta pozitie in perioada mai 2012 si pana in prezent, la incheierea mandatului. Paul

Inovatie la halba

Inovatie la halba

Ciuc Natur Radler, o bautura ce contine 63% limonada si 37% bere – 1,9% alcool – a fost lansata pe piata din tara, devenind astfel, primul Radler romanesc. Bautura lansata de Ciuc Premium nu contine conservanti artificiali si este realizat dupa o reteta bavareza. Povestea bauturii dateaza din 1922 si graviteaza in jurul personajului Franz Xaver Kugler, care intr-o zi