Ascultarea activă

Ascultarea activă

Nu de puține ori, ceea ce îți spune interlocutorul și ceea ce auzi tu se pot dovedi lucruri diferite, situație care în afaceri poate crea probleme. Aici poate fi de folos ascultarea activă, care înseamnă că trebuie să muncești puțin pentru a înțelege ceea ce îți spune interlocutorul. de Paul Renaud De ce e atât de complicat sau greu de

Cât de importantă este încrederea pentru o echipă?

Cât de importantă este încrederea pentru o echipă?

Când îți dai seama că lipsa încrederii se află la baza multor conflicte de la locul de muncă, îți dai seama și că recâștigarea acesteia poate schimba situația în bine. Ce este încrederea? Disponibilitatea de a te lăsa pe mâna unei persoane, a unei echipe sau a unui proces. Cred că știm cu toții despre ce este vorba, pentru că

Cum să găsești câmpul cu diamante

Cum să găsești câmpul cu diamante

Este mai ușor să vezi ce realizări grozave au alții decât să te gândești ce ai putea face tu. Ne străduim să-i imităm pe cei care au avut realizări, în loc să încercăm să ne găsim calea noastră spre succes. de Paul Renaud Când vine vorba despre a ne găsi încrederea în noi înșine, am o poveste preferată. Russell Herman

Customer experience – stie dreapta ce face stanga?

Customer experience – stie dreapta ce face stanga?

Fiti atenti la toate mesajele pe care brandul vostru le transmite clientilor. Si nu uitati ca acestea nu se limiteaza la reclamele aspirationale si posterele superbe de care sunteti atat de mandri. Experienta directa cu brandul e esentiala. Sunt uimit de fiecare data cand vad cum o campanie publicitara integrata, serioasa, desfasurata in massmedia – indiferent ca in medii clasice