PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo și Liga Campionilor UEFA continuă parteneriatul încă trei ani de acum înainte. Şase dintre brandurile companiei vor susţine evenimentul până în finala din 2021. Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP şi Ruffles sunt brandurile incluse în acest parteneriat și își vor începe activitățile dedicate acestei competiții odată cu desfăşurarea fazelor eliminatorii, în următoarele săptămâni. În cadrul parteneriatului reînnoit, PepsiCo şi

Mirinda pregătește terenul pentru o nouă aromă

Mirinda pregătește terenul pentru o nouă aromă

Un nou sortiment va completa gama Mirinda, începând cu acest an. Pentru a alege între ananas și pepene, compania apelează chiar la fanii băuturii. Aceștia își pot exprima opțiunea folosind platforma www.mirinda.ro, precum și pe toate celelalte canale de comunicare ale brandului. Campania intitulată Bătălia aromelor cuprinde o serie de provocări pe pagina de Facebook Mirinda România, dar și acțiuni

O nouă gamă de limonade Prigat

O nouă gamă de limonade Prigat

Prigat a lansat o nouă gamă de băuturi de tip de limonadă, în ambalaje noi de 1.75L și 0.5L. Noile produse sunt deja prezente în magazine din luna iulie. Limonadele Prigat fac parte din gama de still drinks, sucuri răcoritoare pe bază de suc de fruct, pulpă și apă. Primele băuturi de tip limonadă din categorie au fost lansate de

Repozitionare Mirinda

Repozitionare Mirinda

Sub sloganul “Zapaceste-ti simturile”, Mirinda lanseaza un nou gust de portocale si anunta o repozitionare a brandului. Astfel, gama Mirinda beneficiaza de un nou ambalaj pentru toate cele patru sortimente: portocale, struguri, pere si lamaie. Surprizele pregatite de Mirinda vor fi dezvaluite fanilor care umaresc pagina de Facebook Mirinda Romania, unde vor avea loc o serie de activari dedicate acestora, pe

Schimbare in managementul PepsiCo

Schimbare in managementul PepsiCo

Christophe Guille este noul General Manager al PepsiCo in regiunile Europa Centrala si Greater Balkans, reunite intr-o singura unitate de business.  Anterior acestei numiri, Guille a fost PepsiCo General Manager Vice President, Central Europe. Guille si-a inceput cariera in PepsiCo in anul 1998, cand s-a alaturat companiei venind de la Quaker Oats. Printre pozitiile pe care le-a detinut s-au numarat: General Manager

PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo a anuntat incheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, ce va intra in vigoare la 1 iulie 2015, inainte de inceperea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse in programul de sponsorizare sunt Lay’s, Gatorade, Pepsi Max si Pepsi, iar ulterior se vor alatura programului si brandurile Doritos, Lipton si 7UP. Finala Champions League este cel mai urmarit eveniment sportiv anual din lume. Finala

Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo Romania

Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo Romania

Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo Romania Varsta: 39 de ani Experienta in marketing: 15 ani Calin Clej ocupa actuala pozitie din 2014 si este responsabil de coordonarea platformelor de brand si trade marketing pentru bauturile din portofoliul PepsiCo in Romania, Grecia, Bulgaria, Serbia, Albania, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia, Malta, Cipru si

Gust de pere de la Mirinda

Gust de pere de la Mirinda

Mirinda a lansat pe piata romaneasca un nou sortiment de suc de pere. Noul produs completeaza gama de bauturi racoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lamaie si struguri. In noua campanie Mirinda, para ia locul marului in povestile care l-au consacrat. Acestea sunt comunicate prin spot TV, prin canalele de social media si prin activitati de PR. Din partea

Schimbare in echipa de marketing a PepsiCo

Schimbare in echipa de marketing a PepsiCo

Calin Clej, care a ocupat pozitia de Senior Manager Marketing, PepsiCo East Balkans Beverages & East Europe Carbonated Soft Drinks Platforms, a fost promovat in pozitia de Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise. Din noua pozitie, el va coordona platformele de Brand si Trade Marketing pentru bauturile din portofoliul PepsiCo in Romania, Grecia, Bulgaria, Serbia,

Chipsuri zimtate, campanie noua

Chipsuri zimtate, campanie noua

Lay’s a lansat campania de comunicare a noilor sortimente de chipsuri zimtate Lay’s Maxx Deep Ridged, disponibile in trei varietati: sare, paprika si branza cheddar cu ceapa, ambalate in pungi de 65g si 125g. Sloganul noii campanii ce ii are drept ambasadori pe Puya si Cabral este “Gustul in forma maxxima”. Cei doi sunt de asemenea protagonistii noului spot TV Lay’s.